Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Onbekend alarm geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 19-12-2023 10:53 AM)
2100 Weergaven
siesling1
Apprentice
Opties

Sinds de laatste update UI-6 gaat er bij mijn galaxy s21 ultra steeds te pas en te onpas een alarm af. Er is nergens te zien wat het is. Ik heb wel kunnen achterhalen welk geluid het is (Galaxy Bells) maar kan niet zie waar het van is. Krijg geen melding. Is ook niet zichtbaar in de historische meldingen. Hoe kan dit opgelost worden?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dat is wel echt vervelend als er constant een notificatie te horen is. Maar het is zeer onwaarschijnlijk dat dit veroorzaakt wordt door het systeem zelf. Het moet een app zijn. Maar welke app blijft maar de vraag.

Veilige modus blijft de beste test omdat het toestel dan opstart zonder apps van derden. Als het daar niet gebeurd dan is het dus 1 van de apps die je zelf hebt geinstalleerd.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @siesling1 ,

Dit soort problemen zijn altijd erg vervelend en lastig om op te lossen omdat je nooit precies weet welke app dit veroorzaakt. Maar je kan er vanuit gaan dat een app hiervoor verantwoordelijk is. Heb je onlangs wat geinstalleerd? Ik zou voor de zekerheid de klok app wel even resetten. Instellingen > apps > klok > Opslag > Gegevens wissen.

Je zou ook kunnen kijken of het in veilige modus ook voorkomt. Ga naar het menu waar je de telefoon kunt uitschakelen of opnieuw opstarten en houd de knop uitschakelen een paar seconde ingedrukt. Dan kun je in veilige stand komen.

Gebeurd het daar ook?

siesling1
Apprentice
Opties
Ik heb niks geen apps geïnstalleerd. Gisteren heb ik de UI 6 geïnstalleerd en daarna was er een software update. Gisteren was het 1 keer even kort hoorbaar. Maar vanmorgen is het al 10 keer gebeurd. Ik zal jou advies uitproberen. Dank zover. Ik laat het weten of het wel of niet gewerkt heeft.
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dat is wel echt vervelend als er constant een notificatie te horen is. Maar het is zeer onwaarschijnlijk dat dit veroorzaakt wordt door het systeem zelf. Het moet een app zijn. Maar welke app blijft maar de vraag.

Veilige modus blijft de beste test omdat het toestel dan opstart zonder apps van derden. Als het daar niet gebeurd dan is het dus 1 van de apps die je zelf hebt geinstalleerd.

siesling1
Apprentice
Opties
Oke, helder Patrick. Maar dan kan het dus een app zijn die ik voor de update heb gedownload? Na de update heb ik niks meer gedownload.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dat is zeker een mogelijkheid ja. Het zou ook kunnen dat 1 of meerdere apps niet meer compatibel zijn. Dat die wel goed werkte met Android 13 en niet meer met Android 14.. Maar dat zul je dus moeten testen.

siesling1
Apprentice
Opties
Patrick, Ik heb ook met Samsung contact gehad. Die geven aan dat het vanzelf schijnt op te houden. Het is hun bekend maar weten de oplossing niet. Dan alleen dat ze aangeven dat het vanzelf stop. Vanaf vanmiddag is het rustig en heb ik niks meer gehoord. Gaat nu dus niet meer te pas en te onpas af. Duimen dat het nu over is. Dank je wel voor het meedenken.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
En is het nu opgelost?
0 Likes
siesling1
Apprentice
Opties
Ik wilde vandaag nog even aankijken en dan morgen een update geven. Maar tot op heden geen alarm meer afgegaan. Ik ga er vanuit dat Samsung gelijk had dat het zich zelf oplost. Voor nu lijkt het te kloppen. Nu hopen dat het weg blijft.
0 Likes