Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

meldingsgeluid

(Onderwerp aangemaakt op: 24-09-2020 09:26 PM)
487 Weergaven
PartyOnMyOwn
Student
Opties
Ik ben er vandaag achtergekomen dat mijn telefoon (S10+) geen geluid meer maakt bij het ontvangen van een melding. Ik heb gekeken naar "niet storen", "alle geluiden dempen" en bij het kiezen van een meldings-geluid maar er komt geen geluid uit. De beltoon doet het wel net als bixby, alarm, systeem en media. Weet iemand wat het zou kunnen zijn?

Mvg Cris
0 Likes
5 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Cris,

Wat raar dat je meldingsgeluid niet meer werkt. Er is een aparte slider om ook het meldingsgeluid los van de andere geluiden te regelen. Heb je gecontroleerd of die open staat?

Screenshot_20200925-135321_One UI Home.png

Je kunt wanneer je twee keer vanaf de notificatiebalk naar beneden veegt op de tekst, dus niet het icoontje, 'Geluid' tikken om alle sliders te zien. Bij mij is die ook wel eens spontaan uitgegaan, en als al je geluiden werken is dat misschien niet het eerste waar je aan denkt, dus dat zou hem kunnen zijn.

Mocht dat niet het geval zijn, kun je dan eens controleren of het meldingsgeluid wel in de veilige modus werkt? https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kan-ik-mijn-toestel-starten-in-veilige-modus/

kevin-sig
0 Likes
PartyOnMyOwn
Student
Opties
hoi kevin,

bij de slider staat deze op vol geluid. de velige stand heb ik ook geprobeerd, ik kon alle meldingen weer horen. daarna weer opgestart in de normale stand. zodra hij is opgestart hoor ik ongeveer 5 min mijn meldingen normaal binnenkomen, daarna komen er geen meldings-geluiden meer uit.
0 Likes
Stefanus
Apprentice
Opties

Hallo Cris,

Kijkt u eens hier:

Instellingen
Verbindingen
Gegevens gebruik
Gegevensbesparing

Als die aan staat (Gegevensbesparing) , kunnen er geen meldingen doorkomen.

Misschien dat dit helpt.

Met vriendelijke groeten,
Steve

0 Likes
PartyOnMyOwn
Student
Opties
hoi Steve, ik heb hiernaar gegekeken en deze staat uit. heb je misschien nog andere tips?

mvg,
Cris
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi Cris,

Wellicht een goed idee om een collega van mij op afstand mee te laten kijken, door middel van een Hulp op afstand sessie: https://bit.ly/2OhhbuU

Dan kunnen we op afstand de instellingen nalopen om te kijken waar het mis gaat 👍

rsz-846676
0 Likes