Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Meldingsgeluid s21 doet het niet

(Onderwerp aangemaakt op: 07-05-2023 09:05 PM)
450 Weergaven
Rick015
First Poster
Opties
Bij mijn Samsung S21 doet het meldingsgeluid het niet meer. Als je bij geluiden en trillen bij beltoon een andere beltoon kiest speelt die hem gewoon af echter als je dit meldingsgeluid doet hoor je niets. Ik heb nu ook geen meldingsgeluid bij WhatsApp e.d.. Schijnt iets van een software probleem te zijn? Wie o wie heeft er een oplossing voor? 
0 Likes
8 Antwoorden
Visje123
Voyager
Opties
Heb je pas een update gehad? Het zou dan een bug kunnen zijn. In dat geval kan je een foutrapport versturen via de membersapp > ondersteuning > feedback > foutrapport. Je ontvangt dan een update hiervoor.
Succes ermee.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Rick015, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw telefoon verder up-2-date? Staan de geluiden wel ingeschakeld op je telefoon? Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Wildebras
Student
Opties
Beste, was hiervoor een oplossing gevonden? Ik ervaar exact hetzelfde probleem met de S21. Het bizarre is dat het meldinsgeluid wél afspeelt wanneer ik een ander geluid/muziek afspeel, wat ik namelijk merkte bij Spotify. Geluiden staan ingeschakel, laatste software staat erop en al meerdere resets uitgevoerd door mijzelf en Samsung winkelpersoneel (fabrieksreset, veilige modus, nieuwste software door winkel erop gezet), maar het probleem is nog steeds niet opgelost.
0 Likes
Wildebras
Student
Opties
Bij mijn Samsung S21 doet het meldingsgeluid het niet meer. Als je bij Geluiden en Trillen een andere beltoon kiest speelt die hem gewoon af, maar als je dit bij Meldingsgeluid doet hoor je niets. Het bizarre is dat het meldinsgeluid wél afspeelt wanneer ik een ander geluid/muziek aan het afspelen ben, wat ik namelijk merkte bij Spotify. Geluiden staan ingeschakeld, laatste software staat erop en al meerdere resets uitgevoerd door mijzelf en Samsung winkelpersoneel (fabrieksreset, veilige modus, nieuwste software door winkel erop gezet), maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Wie kan er helpen? 
7LS7
Journeyman
Opties
Hier zelfde probleem na laatste update
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Wildebras,

Bedankt voor jouw bericht. Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Frank004
First Poster
Opties

Hallo
Ik heb net hetzelfde probleem. Al enkele keren. Soms lukt het om alles in veilige modus op te starten (dan werkt het meldingsgeluid), maar nu niet (meer).

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Frank004,

Bedankt voor jouw bericht. Had je ook bij de WhatsApp instellingen gekeken? Of heb je ook hier bij andere apps last van? 

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes