Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Automatisch uitschakelen gedurende de nacht

(Onderwerp aangemaakt op: 26-09-2020 10:48 AM)
6560 Weergaven
sawul62
Voyager
Opties

Vergeefs gezocht c.q. niet op de juiste plaats gekeken, maar mogelijk bestaat die functie wel:

het automatisch volledig uitschakelen na een bepaalde tijd, b.v. na 22:00.

Na die tijd gebruik ik 'm niet meer.

Het gebeurt mij zeer regelmatig dat ik vergeten ben om het apparaat uit te zetten... 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

Dat zit er inderdaad niet op. Er zijn wel mogelijkheden met apps maar dan zal je device geroot moeten zijn.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

Dat zit er inderdaad niet op. Er zijn wel mogelijkheden met apps maar dan zal je device geroot moeten zijn.

0 Likes
sawul62
Voyager
Opties

Hartelijk dank. Dat is jammer. Lijkt mij dat het voor Samsung niet zo ingewikkeld moet zijn om zoiets in te bouwen.

'Milieu verhaal', besparing energie, bla bla.
Maar waarschijnlijk zal de commercie het hiervan winnen: des te eerder een batterij aan het zijn einde is, des te beter.

Hoe dan ook, dank nogmaals.

S25-Watch7
Big Cheese
Opties

Wat je wel kan doen om energie te besparen is Bixby Routines gaan gebruiken.

Dan maak je een nacht profiel aan waar bij je vliegtuig modus activeert, scherm zo donker mogelijk en alles stil. Vervolgens wordt dat allemaal op het ingestelde tijdstip weer ingeschakeld. Het is niet echt uit, maar verbruik wordt tot nihil teruggebracht.

0 Likes
sawul62
Voyager
Opties

Aan 'Bixby Routines' heb ik niet gedacht.
Sterker nog, ik moet bekennen:  naar 'Bixby' heb ik nog nooit bekeken. Mijn ongenuanceerde veronderstelling was dat het om 'bloatware' ging, dat je alleen kon gebruiken wanneer je smartphone aan het opladen was, zo snel zou de batterij leeg zijn...

Ik kan 1 routine vinden. "Before Bed".

SnagIt-28092020 104607.png

Later...

Gevonden, denk ik.

Een nieuw profiel van 'scratch' af aanmaken, niet een bestaand profiel aanpassen.

(Dát was waarschijnlijk ook wat je in gedachten had) 

Het zou dan vermoedelijk zoiets worden als dit...??

SnagIt-28092020 114125.png

0 Likes