Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Contacten en alarmen weg na update Android 14 Versie 6.0

(Onderwerp aangemaakt op: 14-12-2023 11:19 AM)
504 Weergaven
niesje73
Navigator
Opties

Wat fijn die updates! Bij de vorige update kreeg ik de naam van een alarm niet meer te zien als mijn scherm uitstond. (zie vorig topic, overigens nog niet opgelost)

Na de laatste update is het helemaal een drama. Ten eerste heb ik me verslapen omdat opeens alle alarmen uitstonden. Ten tweede zijn de alarmen veranderd in hele oude alarmen?? Nu weet ik niet meer wat ik daar allemaal in had staan, heel handig!

Nog erger is dat ik opeens allemaal nummers zag i.p.v. namen in mijn WhatsApp gesprekken. Blijkt dat er een heleboel contacten zijn verdwenen! En waar ik het ook vandaan probeer te importeren (Opslag op telefoon of in de cloud, Gmail account, Microsoft account, Simkaart) ik krijg ze niet terug.

Ik kan wel huilen!

0 Likes
2 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @niesje73 , je alarmen kan je zelf opnieuw instellen. Whatsapp: Instellingen > Apps > Whatsapp > Machtigingen > Contacten even toegang geven. Denk dat het dan opgelost is.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
niesje73
Navigator
Opties

Hoi, ik gebruik de app "Klok" niet alleen voor mijn wekker maar ook voor herinneringen. Als ik die allemaal uit mijn hoofd weet had ik ze er niet in hoeven zetten. 😉 Dus ze er allemaal opnieuw inzetten gaat lastig worden.

Wat WhatsApp betreft: Ik zag in WhatsApp dat er (sommige) namen in telefoonnummers waren veranderd. Dit heeft niks moet toegang tot contacten te maken. Ze staan gewoon niet meer in in de contacten van mijn telefoon. Daarom staan er geen namen bij in WhatsApp.

Ik begrijp gewoon niet dat een update dit kan veroorzaken. Oude alarmen/herinneringen in de app "Klok" en een deel van mijn contacten kwijt.

Daarnaast heb ik nog steeds het probleem dat ik de naam van een alarm niet zie als het afgaat terwijl mijn scherm uit staat. Dan is het lastig beslissen of je het alarm wilt snoozen of uit wil zetten.

0 Likes