Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem Alarm

(Onderwerp aangemaakt op: 03-04-2025 12:50 PM)
630 Weergaven
Defqon
Journeyman
Opties
Hallo Community, 

Ik heb spontaan uit het niets een probleem met mijn alarm. Mijn model is de Samsung Galaxy S21 FE. Ik gebruik de standaard Samsung Klok app.

Bij het afgaan klinkt alleen (eenmaal) een zachte "biep". Op moment dat ik mijn alarmgeluid probeer in te stellen, geeft hij aan: "niet mogelijk tijdens gesprek".

Zodra ik de telefoon opnieuw opstart werkt alles weer naar behoren. Echter de volgende ochtend, zodra mijn alarm weer afgaat, verschijnt het probleem opnieuw.

Zowel mijn telefoon als de app zijn helemaal up-to-date. Ik heb tot nu toe nog niet kunnen achterhalen waar het probleem nou precies vandaan komt. Erg frustrerend. 

Andere Alarm/Wekker apps doen het overigens wel. Maar ik zou het liefste de standaard Samsung Klok blijven gebruiken. 

Hopelijk is er iemand die mij wat advies kan geven. 

Mvg.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Apart! Een flinke bug dus. Iedereen die hier last van heeft moet dit doorgeven aan de ontwikkelaars! Dat kan zo - - > Samsung Members app > Ondersteuning > feedback. En dan een foutrapport verzenden. De ontwikkelaars krijgen de logs dan binnen zodat dit kan worden opgelost. Hoe meer mensen dit doen hoe sneller het wordt opgelost. Controleer ondertussen dagelijks of er een nieuwe update klaar staat.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 Antwoorden
funfighter
First Poster
Opties
Ik heb ook het probleem met het alarm
Members_wzxkY3B
Student
Opties

exact hetzelfde probleem. Klok doet niets meer geeft 1 pieptoon. Altijd perfect gedaan dus wil deze app heel graag blijven gebruiken. Hoe op te lossen? Ik heb Galaxy S55 telefoon 

0 Likes
ruud676
First Poster
Opties
hier het zelfde probleem sins 2 dagen niet mogelijk tijdens gesprek a53
0 Likes
ro996
First Poster
Opties
Hetzelfde bij mijn A52s, sinds een paar dagen. Aantal jaar terug ook gehad, ik denk dat het een update van de app is geweest waar een fout in zit
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ga eens naar instellingen > apps > klok > opslag > gegevens wissen. Helpt dit?
Defqon
Journeyman
Opties
Goedenavond,

Bedankt voor de suggestie.

Heb dit geprobeerd. Maar helaas werkt dit niet.
HaV78
Journeyman
Opties
Ik heb sinds dinsdag hetzelfde probleem. Dinsdag verslapen omdat wekker niet gehoord had.

Wanneer ik de telefoon herstart werkt het weer... maar gedurende de dag is er kennelijk iets wat blijft hangen.

Ik vermoed iets met android auto... wellicht in combi met Google assistent of gemini.
HaV78
Journeyman
Opties
Heb de cache, gegevens en zelfs hele klok app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helaas geen oplossing
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Apart! Een flinke bug dus. Iedereen die hier last van heeft moet dit doorgeven aan de ontwikkelaars! Dat kan zo - - > Samsung Members app > Ondersteuning > feedback. En dan een foutrapport verzenden. De ontwikkelaars krijgen de logs dan binnen zodat dit kan worden opgelost. Hoe meer mensen dit doen hoe sneller het wordt opgelost. Controleer ondertussen dagelijks of er een nieuwe update klaar staat.