Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung s21fe bevriest na gebruik browser

(Onderwerp aangemaakt op: zondag)
50 Weergaven
Members_UgBPvLG
Apprentice
Opties

Ik heb sinds 2,5 jaar een Samsung s21fe , na de laatste update bevriest mijn telefoon zodra ik 1 van de browsers  gebruik. Gebruik altijd Chrome maar dit gebeurt ook bij de standaard internet app. Touchscreen is volledig bevroren, ik moet dan een reset doen via zijknop en volume knop om telefoon opnieuw te laten opstarten. 
Ik heb dit probleem niet bij gebruik van apps.

heb al geheugen;vrijgemaakt, cache van Chrome en internet geleegd. Ram plus uitgezet, 

dat heeft allemaal geen resultaat

iemand nog tips , of is het wachten op de volgende update ? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Members_UgBPvLG
Apprentice
Opties

Heb mijn telefoon terug naar fabrieksinstellingen gebracht en het werkt weer. Even gedoe nu om overal weer opnieuw in te loggen maar verder werkt het 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Robbie38nl
Explorer
Opties
Had ik ook, zojuist klikte ik er per ongeluk op en warempel, hij loopt niet meer vast...
0 Likes
Members_UgBPvLG
Apprentice
Opties

Helaas,daar ging mijn telefoon weer in freeze stand ☹️

0 Likes
Robbie38nl
Explorer
Opties
Ik heb t aan Samsung gemeld via de feedback, wellicht dat 'mijn' type nu verholpen is, ff jouw tupe aanmelden dan...
0 Likes
varkentje
Student
Opties
Ik heb de A53 er ook last van ik heb een nieuwe samsung A56 tweede nu al gaat ook weer terug hadden het ook ik weet ook niet hoe ik het moet oplossen
0 Likes
varkentje
Student
Opties
De A56 is nieuw dus onmogelijk denk dus software maar wat kun je doen samsung reageert niet via app
0 Likes
Oplossing
Members_UgBPvLG
Apprentice
Opties

Heb mijn telefoon terug naar fabrieksinstellingen gebracht en het werkt weer. Even gedoe nu om overal weer opnieuw in te loggen maar verder werkt het