Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Mijn gesprek valt weg.

(Onderwerp aangemaakt op: 17-09-2020 04:19 PM)
1700 Weergaven
Johan39
Apprentice
Opties

Als ik met iemand aan het bellen ben wordt mijn stem soms zachter en op een gegeven moment val ik helemaal weg.

Als ik even wacht ben ik weer te verstaan.

Ik kan de andere persoon wel gewoon horen.

Dit nu al bij meedere personen gehad, dus ook niet zo dat het probleem bij de andere ligt.

Met *#0238# al mijn microfoon getest, volgens mij geen probleem mee.

Wat zou het kunnen zijn?

15 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Johan39,

Welkom op de Community.

Hoe gaat het als je via bijvoorbeeld Whatsapp belt? En heb je de netwerkinstellingen al eens gereset? Het kan zijn dat de verbinding slecht is of wegvalt. 

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

rsz-846676
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Ik heb sinds kort precies hetzelfde , ik val telkens weg, en ik bel nooit via internet gewoon normaal bellen
0 Likes
Johan39
Apprentice
Opties

Ik bel ook altijd gewoon, niet via internet.
Ik heb mijn netwerkinstellingen nu ook gereset, wacht even af wat dit doet.
Hou jullie op de hoogte.

0 Likes
Johan39
Apprentice
Opties

Nog steeds zelfde probleem, heb ondertussen wel weer iets anders geprobeerd. Telefoon op speaker stand en dan nergens geen probleem mee????

Nog een paar keer proberen en anders toch maar ter reparatie aanbieden.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als het resetten van de netwerkinstellingen niet helpt, kun je nog een nieuwe SIM-kaart proberen. Helpt dat ook niet, reset dan het toestel.

Mocht dat ook niets uithalen, dan raad ik je aan om het toestel ter reparatie aan te bieden via onze Ophaalservice of je kunt ermee langs een servicepunt van ons gaan.

rsz-846676
0 Likes
Johan39
Apprentice
Opties

Vrijdagavond is het toestel al opgehaald voor reparatie, ik dacht betaal ik mooi €24,95 voor ophaalservice express, opgehaald en gerepareerd teruggebracht in 24 uur.

Het is nu maandagavond en ik weet nu al zeker dat mijn toestel vandaag niet meer terug komt, omdat ik mijn toestel ook voor mijn werk gebruik heb ik voor die ophaalservice express gekozen.

Ik ben al vanaf de Samsung Galaxy S4 een Samsung liefhebber en er zijn vanaf toen ook steeds 2 dezelfde toestellen in het gezin.

Ook gelukkig nooit geen service nodig gehad, maar ik vind dat nu ik hem nodig heb die ver te zoeken is.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

In de voorwaarden van de Express Service wordt aangegeven: 

** Ophaalservice Express kan alleen als de reparatie op maandag t/m donderdag voor 15.00 uur wordt aangemeld en als aan de garantievoorwaarden wordt voldaan. Als een specifiek onderdeel niet voorradig is en reparatie binnen 1 werkdag dus niet haalbaar is, zullen we je hierover tijdig informeren. Uiteraard ontvang je de € 24,95 dan terug.

Het is dan niet haalbaar voor het reparatiecentrum om het toestel binnen 24 uur te repareren en af te leveren. Als je voor mij het reparatienummer hebt, kan ik voor je kijken wanneer je hem terug kunt verwachten 👍 

rsz-846676
0 Likes
Johan39
Apprentice
Opties

Ik weet al dat ik hem vanavond terug krijg.

Ik had hem donderdagmiddag voor 15.00 uur aangemeld, geen specifiek onderdeel denk ik ze hebben batterij en backcover vervangen.

Toestel 20-01-2019 gekocht, altijd heel zuinig op geweest dus ook nergens geen breuk of beschadigingen, dus ik denk ook wel dat ik aan de garantievoorwaarden voldoe, hij is trouwens gratis gerepareerd.

Het grootste probleem heb ik ermee dat er nergens geen terugkoppeling is geweest, ik moet zelf achter mijn centen aan om ze terug te krijgen.

Ondertussen 4 keer contact geweest met klantenservice en ben nog aan het afwachten over een oordeel of ik mijn geld terug krijg.

Het gaat erom dat ik voor iets betaal wat ik niet krijg, is toch makkelijk voor Samsung om dat na te kijken.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat kan ik me voorstellen, Johan! Als je toch het reparatienummer voor mij hebt, kijk ik even wat ik hierover terug kan vinden.

rsz-846676
0 Likes