Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S20 ultra trage internet verbinding

(Onderwerp aangemaakt op: 13-01-2022 06:16 PM)
749 Weergaven
Ismail84
Pioneer
Opties

Sinds een tijdje, weet niet sinds wanneer, de laatste update? of sinds 5G 'actief' is? heb ik buitenshuis, dus wanneer de 4G of de 5G actief is soms op willekeurige momenten erg trage verbinding met het internet. Het is heel vreemd, als ik bijvoorbeeld YouTube zit te kijken dan stopt de video om de tijd en gaat weer verder of het versturen van foto's of video's gaan erg langzaam, of het laden van content van apps duurt ontzettend lang. Om hier uit te komen doe ik dan data uit en aan, soms helpt dit soms niet. Soms het uit en aanzetten van de telefoon helpt ook. Voorheen had ik hier nooit last van. Het is echt van de laatste weken en het is erg vervelend. Hebben anderen ook dit soort problemen of wat kun je er tegen doen?

0 Likes
17 Antwoorden
Ismail84
Pioneer
Opties
Ik ga mijn telefoon nadat ik een backup heb gemaakt maar aanmelden voor reparatie. De afgelopen dagen vaker meegemaakt gewoon in het openlucht dat ik spontaan zonder bereik zit of meer een trage internet verbinding zit. Alle bovengenoemde stappen hebben niet geholpen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @Ismail84, goedemorgen.

Houd je ons op de hoogte? En mochten we je nog ergens mee kunnen helpen dan horen we dat natuurlijk ook graag van je!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
Ismail84
Pioneer
Opties
Mijn telefoon is terug van reparatie. Wat er gedaan is het pba sub bord en het moederbord is vervangen. Telefoon was dinsdag opgehaald en vandaag (donderdag) weer terug bezorgd. Snelle service en garantie. Ik zie dat ik nu in ieder geval een volle bereik heb binnenshuis. Ik ga de komende 2 weken het in de gaten houden met mijn verbindingsproblemen zoals eerder benoemd. Ik ga zeker de resultaten terug rapporteren. Samsung bedankt.
Ismail84
Pioneer
Opties
Hierbij een update. Ik heb nu de telefoon 12 dagen in gebruik. Helaas heb ik nog steeds een bereik probleem. Probleem nu is dat ik opeens geen bereik meer heb. Bellen en gebeld worden niet mogelijk, ook de alarmnummer niet.
Dit heeft nu 3x opgetreden.
Wat niet helpt:
- vliegtuigmodus aan en uitzetten
- data uit en aanzetten
- netwerkmodus naar een andere modus zetten: 4g, 3g, 2g en weer terug naar 5g (automatisch)

Het enige wat helpt is de telefoon uit en aan zetten.

Verbinding is dus niet traag meer maar valt spontaan weg en komt op geen enkele manier ook weer terug zonder dat de telefoon uit en aan is geweest.

Met de reparatie is het moederbord en de pba bord vervangen. Telefoon compleet terug gereset.
Wat moet ik doen?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ismail84, goedemiddag

En heb je na de reset een back-up terug gezet? Wellicht is het een goed idee om met je telefoon langs één van onze Service Punten te gaan, kijk hier waar we zitten: Samsung Service Centers 

Mijn collega's kunnen dan ter plekke met je mee kijken.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Ismail84
Pioneer
Opties
Ik heb inderdaad een back-up teruggezet. Ik zie dat er geen service center bij mij in de buurt is.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoe gaat het in de Veilige Modus? En voordat je dan een bezoek gaat doen aan een Service Punt of je telefoon opnieuw aanmeldt voor een reparatie stel 'em dan eens in als nieuw en installeer de apps één voor één vanuit de Play Store.

Groeten,

Martijn

Ismail84
Pioneer
Opties
De problemen die ik eerder ervaarde heb ik niet meer. Ik zet de wifi niet meer uit en aan als ik buiten ben. Hij staat gewoon continue aan, ook al ben ik niet met de wifi verbonden. Sindsdien heb ik geen enkel problemen meer meer het netwerk operator.