Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Na elke systeem update werkt de toestel slechter dan voorheen

(Onderwerp aangemaakt op: 15-05-2022 10:17 PM)
2864 Weergaven
Driess
Apprentice
Opties
Betere prestatie of veiligheid na elke update heb ik spijt dat ik geüpdate heb. Syteem crasht vaak en apps die werkten werken meestal met problemen. S pen communiceert nog biet na de laatste systeem update.
Batterij houdt niet vol zoals beloofd.
0 Likes
6 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Maak eens een goede backup en zet dan je toestel eens terug naar de fabriekinstellingen. Na de reset stel hem dan als nieuw in en zet alleen de nodige dingen terug zoals je foto's, video's en contacten en Whatsapp backup. Stel je apps en instellingen 1 voor  1 in en niet via de backup. Note 10 is ook al een verouderd toestel dus neem aan dat je hem ook al wat langer hebt? De accu is dan begrijpelijk ook niet meer zo goed als toen die nieuw uit de doos kwam. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Driess
Apprentice
Opties
Om van de laatste te beginnen. Ik heb hem sinds 2,5 jaar en wel uit een verzilverd doos gehaald. Dus gebruikt is die niet. Trouwens andere merk telefoon die ik 8 jaar al voor mijn werk gebruik is niet zo erg als de Note 10+.

Het gaat mij om waarom ik na elke update werking van mijn telefoon elke keer verslechtert. Deze klachten heb ik voorheen nooit gehad en was tevreden met mijn toestel. Heb de klachten te danken aan de updates van sinds 6 maanden.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Probeer bovenstaande eens uit dan zal je zien dat het beter gaat.

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Driess, goedemorgen.

Heeft het advies van @Rohit je nog geholpen? Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring en wordt er ook regelmatig een update uitgebracht. Het is dan ook zeker niet de bedoeling dat je telefoon na een update minder goed gaat werken. 

Naast een software update van je telefoon is het ook belangrijk dat de apps worden bijgewerkt voor een optimale werking.

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste je telefoon opstarten in de Veilige Modus. Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op en kunnen we het één en ander uitsluiten. Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de S-Pen test. Hoe is het resultaat hier?
Via onze Samsung Members-app kan je vervolgens een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Driess
Apprentice
Opties
Voordat ik melding deed hier heb ik allang meerdere keren gedaan dat gene wat jullie adviseren hoor. Ben niet onervaren wat dat betreft. Heb ook veel onderzoekingen gedaan om te voorkomen of de klacht van mij te verhelpen. Ik wil nogmaals een schone installatie proberen.
Kunnen jullie een betere en kortere installatie uitleggen stapje voor stapje. Ik wil niets van mijn gegevens kwijt want bij elke fabrieksinsteling raak ik een en ander kwijt. Bv contacten worden meestal 4 tot 10 keer verdubbeld na het backupherstel. Dat kost me dagen wissen van de dubbele apps of contacten. Hoe kan ik beste weg bewandelen. Wat is het beste advies van u om een schone installatie?
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Altijd je contacten opslaan op je gmail account. Alles daar naar toe overzetten en laten synchroniseren. Zo raak je deze nooit kwijt. Foto's en video's kan je op je computer/laptop zetten of uploaden naar Google foto's. Daarna resetten en als nieuw instellen.