Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Inruilwaarde aangepast

(Onderwerp aangemaakt op: 07-09-2023 11:48 AM)
1016 Weergaven
Lorraine_D
Apprentice
Opties

Beste Samsung,

Ik was altijd erg tevreden over jullie producten en service, maar dat er wordt samengewerkt met een bedrijf wat bestaat uit oplichters is toch wel erg triest.

De waarde waarop mijn inruiltoestel is getaxeerd is rond uit schandalig en ik wil het gewoon diefstal noemen.

Graag wil ik mijn toestel per direct retour gestuurd hebben of een bod naar waarde!

ref:100067

Lorraine

 

0 Likes
5 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

@Lorraine_D 

Hi Lorraine, goedemiddag.

 

Wij zijn uitermate tevreden over de samenwerking met Loop, dit zijn dan ook zeker geen oplichters! Welke reden is er opgegeven om de inruilwaarde aan te passen? Je kan via de e-mail bij Loop aangeven dat je het toestel terug wenst, wel zal dit administratie kosten met zich meebrengen.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Lorraine_D
Apprentice
Opties

Het bedrijf dupeerd jullie klanten hoe kan je daar tevreden over zijn als Samsung? 

verder noem jij een e-mail adres voor de L*P  deze is niet terug te vinden, verder is het totale gebrek aan transparantie waar is deze belachelijke lage waarde op gebasseerd is schandalig.  Je hoeft maar op facebook en andere sosciale media te kijken en het regent klachten. Ik ben dan ook van voornemens dit kenbaar te gaan consumsntenbond en zal nooit meer gebruikmaken van acties bij samsung.

L*P geeft als reden dat het scherm beschadigd is.... lijkt mij sterk want het toestel is altijd in een samsung hoes gezetten met en panserglas.... dus ja 

Ik eis mijn toestel retour of een bod naar waarde, en wijs hierbij alle kosten die gemaakt zijn door L*p van hand. het is diefstal....

 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Lorraine_D 

 

In de voorwaarden van de actie staat aangegeven dat de actie volledig door Loop wordt behandeld en verwerkt. Een schade aan het scherm kan ook te maken hebben met inbranding. 

Gelukkig gaat het over het algemeen ook goed met dit soort acties, mocht het onverhoopt toch niet goed zijn dan zijn dat ook de berichten die je leest 😉 

 

Wat is het ordernummer van jouw inruilorder? Ik zal de collega's van Loop dan ook een mail sturen met de vraag of zij hier een foto van hebben. Zodra ik hier een terugkoppeling op 

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Lorraine_D
Apprentice
Opties

Beste Marthijn,

Er is geen sprake van inbranding of andere zaken op dat scherm. Ik blijf bij mijn eerdere standpunten.

Ordernummer van de inruilorder 100067

De online verkoop waarde van dat toestel zit tussen de 300 en 600 euro,  dus je begrijpt waarom ik niet akkoord kan gaan met maar 56 euro.

Hoe gaan we nu voorkomen dat L*) een deurwaarderprocedure gaat starten waneer ik niet 200 euro betaal binnen nu en een paar dagen??????

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Lorraine_D 

 

Om daar uitsluitsel in te krijgen zal ik de collega's van Loop een berichtje sturen met de vraag of ze een foto hebben van jouw telefoon. Je kan het beste hen een e-mail sturen en dan vragen om ook foto's.

 

Zodra ook ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes