Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Simkaart wordt niet meer herkend na update

(Onderwerp aangemaakt op: 24-04-2024 04:29 PM)
231 Weergaven
KWS95
First Poster
Opties

Beste,

Ik heb gisteren de laatste update gedaan voor mijn Note S22 Ultra, naar UI6.0 - Android 14.
Nu herkent mijn toestel de simkaart (die er altijd heeft ingestoken) niet meer. Herstarten - uit-aanzetten en vliegtuigmodus werken allemaal niet meer.

 

0 Likes
8 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @KWS95,

 

Bedankt voor jouw bericht. Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en houd je de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat u het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

 

Met groet,

Ajay 

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
KWS95
First Poster
Opties

Beste Ajay,


Alvast bedankt voor uw antwoord, ik heb dit gedaan zoals u heeft gevraagd, maar mijn simkaart wordt nog steeds niet herkend. Ik heb echter mijn simkaart in een ander toestel gestoken en daar werkt deze ook niet, ik ga deze eerst even contact opnemen met mijn provider om te zien of er iets mis is met de simkaart.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update KWS95,

 

Meestal stuurt een provider bijna altijd kosteloos een nieuwe SIM-kaart op. Laat weten of het dan wel werkt.

 

Met groet,

Ajay 

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Digibeet76
First Poster
Opties
Hallo Ajay-A,

Hopelijk mag ik hier even ''inbreken' ik had het zelf al gepost vanavond, maar
ik heb hetzelfde probleem met mijn S22. Alles al geprobeerd. Bij mij ligt het niet aan de Sim na verschillende kruistesten.
KPN heeft ook alles nagekeken maar kan niks vinden.

De netwerkconnectie met kpn is er soms voor heel even, maar dan weer weg. Kan alleen bellen via WiFi.
0 Likes
KWS95
First Poster
Opties

Beste,

Ben langs geweest bij de provider en blijkbaar inderdaad probleem met simkaart, nieuwe simkaart en toestel werkt terug perfect.

 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen KWS95,

 

Ik wens je nog veel plezier met jouw S22 Ultra!

 

@KWS95 

Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en houd je de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat u het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
inaderee
First Poster
Opties
Ja dit probleem heb ik ook.. iS dit meer mensen overkomen?
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @inaderee, bedankt voor jouw bericht.

 

Is het probleem inmiddels verholpen? Heb je dit al getest met een andere sim kaart of een ander toestel? 

 

Groetjes,

Daphne

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes