op 10-05-2024 02:29 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Opgelost! Ga naar oplossing.
1 Oplossing
Geaccepteerde oplossingen
op 15-05-2024 05:38 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Bedankt voor je reactie.
Allereerst op jouw vraag of mijn Note 9 helemaal up-to-date is: alle apps zijn i.i.g. up-to-date. Maar de Note 9 zelf krijgt uiteraard al een hele poos geen updates meer waar het gaat om de Android versie en de beveiligingsupdates...
Ik gebruik (tot nu toe) SmartThings volgens mij niet (of het moet op de achtergrond worden gebruikt voor bv. mijn Samsung Smart Watch 4...
En ik las net dat, wanneer ik in de toekomst weer een nieuwe Samsung Smartphone zou kopen, SmartThings gebruikt kan worden om je settings van je smartwatch te back-uppen en over te zetten naar je nieuwe toestel. Dus de app verwijderen doe ik vooralsnog maar liever niet.
Wel heb ik je advies gevolgd om het cache geheugen te legen van SmartThings. Dat heb ik evenwel niet gedaan op de bovenbeschreven wijze want dat leek me nogal een tricky operatie; om je systeem helemaal te rebooten... Wel heb ik via Instellingen en 'Apps' de SmartThings app opgezocht en via deze weg het cache geheugen daarvan gewist.
Dat lijkt vooralsnog geholpen te hebben want ik heb de melding sinds gisteren niet meer gehad. Duimen dat dit zo blijft nu .. 🤞 Anders kom ik terug op de lijn. 😉
Bedankt i.i.g. voor de tip! 😃
Groetjes,
Ann
op 14-05-2024 03:45 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hallo @Ann27Lelystad,
Bedankt voor jouw bericht. Is jouw Note 9 ook helemaal up-to-date? Wanneer je Smart Things niet gebruikt kan je het ook gewoon verwijderen of anders kan je het ook opnieuw installeren. Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en houd je de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.
Met groet,
Ajay
op 15-05-2024 05:38 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Bedankt voor je reactie.
Allereerst op jouw vraag of mijn Note 9 helemaal up-to-date is: alle apps zijn i.i.g. up-to-date. Maar de Note 9 zelf krijgt uiteraard al een hele poos geen updates meer waar het gaat om de Android versie en de beveiligingsupdates...
Ik gebruik (tot nu toe) SmartThings volgens mij niet (of het moet op de achtergrond worden gebruikt voor bv. mijn Samsung Smart Watch 4...
En ik las net dat, wanneer ik in de toekomst weer een nieuwe Samsung Smartphone zou kopen, SmartThings gebruikt kan worden om je settings van je smartwatch te back-uppen en over te zetten naar je nieuwe toestel. Dus de app verwijderen doe ik vooralsnog maar liever niet.
Wel heb ik je advies gevolgd om het cache geheugen te legen van SmartThings. Dat heb ik evenwel niet gedaan op de bovenbeschreven wijze want dat leek me nogal een tricky operatie; om je systeem helemaal te rebooten... Wel heb ik via Instellingen en 'Apps' de SmartThings app opgezocht en via deze weg het cache geheugen daarvan gewist.
Dat lijkt vooralsnog geholpen te hebben want ik heb de melding sinds gisteren niet meer gehad. Duimen dat dit zo blijft nu .. 🤞 Anders kom ik terug op de lijn. 😉
Bedankt i.i.g. voor de tip! 😃
Groetjes,
Ann
op 15-05-2024 05:41 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken