Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen internet meer na update One UI : 6.1

(Onderwerp aangemaakt op: 25-06-2024 02:16 AM)
972 Weergaven
420Jerry
First Poster
Opties

Update One UI : 6.1 uitgevoerd en nu helaas geen mobiel netwerk meer geen 4G geen 4G+ en geen 5G meer wat nu?

0 Likes
8 Antwoorden
Andyjennings
Pioneer
Opties
Dit heb ik net gehad met mijn note 20 ultra 5G. Geen UI update alleen een security patch maar toch hetzelfde probleem.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @420Jerry ,

Heb je de Netwerkinstellingen al gereset? Dat kan via instellingen > Algemeen beheer > Resetten. En dan zie je het vanzelf.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Andyjennings
Pioneer
Opties
Ja. Dat heb ik gedaan.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
De vraag was gesteld aan de topicstarter...
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Andyjennings
Pioneer
Opties
Dat weet ik.
0 Likes
Andyjennings
Pioneer
Opties
Het is gezegd dat als ik WiFi kan nog gebruiken dan het is niets met de motherboard te maken, maar iets anders. ik ben nog steeds ontevreden met Samsung omdat mijn mobile is niet gevallen.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Jerrt,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je zoals Patrick vraagt de Netwerkinstellingen al gereset?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Andyjennings,

Geeft jouw Note 20 Ultra wel aan dat er een Simkaart inzit en heb je gecontroleerd of de issue er ook is wanneer je het toestel herstart? Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de opladen. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes