Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Dual sim en sms berichten toewijzen

(Onderwerp aangemaakt op: 15-05-2022 02:41 PM)
3850 Weergaven
Roadkill_be
Student
Opties

Goedendag, misschien niet de juiste plaats om het te vragen, maar we proberen maar 😁
Ik heb een Samsung Galaxy note 10lite dual SIM met privé een Telenet sim en voor werk een Proximus sim.
Werkt perfect en bij mijn contacten heb ik aangegeven via welke sim de uitgaande gesprekken moeten gebeuren.
Maar bij de sms'en loopt het fout, alle sms berichten worden verstuurd via de werk SIM ook mijn privé contacten, ik kan dit wel steeds manueel aanpassen maar dat vergeet ik wel eens en als ik via de spraakfunctie v.d. wagen ga kan ik dit niet manueel aanpassen.
Ik kan echter nergens iets vinden waar ik dit bij de contacten kan aangeven via welke sim de berichten moeten gaan, mis ik iets?
Gr.
Ronny

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Roadkill_be, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw Note 10Lite verder ook up-2-date? 

Het is helaas niet mogelijk om aan te geven welk contact via je werk of privé SIM een SMS bericht magontvangen. Wel krijg je de keuze om dit via SIM 1 of SIM 2 te versturen. Dit zie je alleen als je de SMS daadwerkelijk opstelt via je telefoon zelf.

SIM prive.jpg SIM work.jpg

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Roadkill_be, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw Note 10Lite verder ook up-2-date? 

Het is helaas niet mogelijk om aan te geven welk contact via je werk of privé SIM een SMS bericht magontvangen. Wel krijg je de keuze om dit via SIM 1 of SIM 2 te versturen. Dit zie je alleen als je de SMS daadwerkelijk opstelt via je telefoon zelf.

SIM prive.jpg SIM work.jpg

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Roadkill_be
Student
Opties

Ok bedankt voor de info