Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Touchscreen A14

(Onderwerp aangemaakt op: 14-10-2023 01:29 PM)
557 Weergaven
LutraEen
Journeyman
Opties
De aanraking op het scherm van mijn nieuwe A14 werkt veelvuldig niet of slecht. Het komt niet altijd voor, maar opvallend veel bij gebruik van bepaalde apps.
Alle aangeboden oplossingen al geprobeerd. Niets lijkt het op te lossen.
Wat kan ik nog doen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Omdat je aangeeft dat er niets uit is gekomen met de Members test denk ik ook niet dat er iets mis is met het toestel. Je zou via de Instelling wel de aanraakgevoeligheid kunnen verhogen, echter geldt dan wel voor het algehele gebruik van je telefoon 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
15 Antwoorden
StenBastiaans
Pioneer
Opties
Heb je toevallig een Screenprotector zoja: Instellingen > Display > Aanraakgevoeligheid (AAN)

Zoniet: weet ik het niet
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Waar is het toestel gekocht en ben je al terug naar de verkoper gegaan? Anders dat even doen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
LutraEen
Journeyman
Opties
Dat is geloof ik stap 1 van alle sites die ik las. Maar nee, ik heb geen screen protector. Dank voor het idee.
0 Likes
LutraEen
Journeyman
Opties
Als ik hier geen andere ideeën binnen krijg, denk ik dat dat het enige is dat overblijft
Marco Wassink
Pathfinder
Opties
Met welke èn hoe vaak gebeurt dat?
0 Likes
LutraEen
Journeyman
Opties
Dagelijks gebeurd het wel. Dan moet ik het scherm op een of andere manier verversen of sluiten en opnieuw proberen.
Ik heb het niet bij WhatsApp of andere apps waar een toetsenbord functionaliteit in zit. Maar meer zoals NOS, nieuws apps en spelletjes, waarbij je moet scrollen en tikken om iets te openen bijvoorbeeld.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @LutraEen, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje. Is jouw telefoon verder up-2-date? Heb je jouw telefoon ook in gesteld met een back-up vanaf je vorige telefoon? 

Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de test voor het touchscreen. Hoe is het resultaat hier?

Groeten,

Martijn

0 Likes
LutraEen
Journeyman
Opties
Ook dat is al getest, maar kwam niets uit.
Ik heb mijn telefoon schoon gestart, zonder back-up.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Omdat je aangeeft dat er niets uit is gekomen met de Members test denk ik ook niet dat er iets mis is met het toestel. Je zou via de Instelling wel de aanraakgevoeligheid kunnen verhogen, echter geldt dan wel voor het algehele gebruik van je telefoon 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes