Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Touchscreen A14

(Onderwerp aangemaakt op: 14-10-2023 01:29 PM)
1022 Weergaven
LutraEen
Journeyman
Opties
De aanraking op het scherm van mijn nieuwe A14 werkt veelvuldig niet of slecht. Het komt niet altijd voor, maar opvallend veel bij gebruik van bepaalde apps.
Alle aangeboden oplossingen al geprobeerd. Niets lijkt het op te lossen.
Wat kan ik nog doen?

Spring naar oplossing
15 Antwoorden
Do73
Journeyman
Opties

Ik heb hetzelfde probleem. Dit is ook niet het enige wat scheelt aan de A14. Helaas blijf het scherm ook vaak hangen als ik wil typen. Ik moet het scherm dan even uit zetten en weer aan. Zo irritant. Daarnaast loopt de batterij na iedere software update nog sneller leeg en heeft ie een beroerde camera. Nog nooit zo'n slechte Samsung gehad.

LutraEen
Journeyman
Opties
Ik deel je frustratie tav ook inderdaad. Ik pak vaak voor foto's toch snel weer naar mijn vorige Samsung die aanzienlijk beter was.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @LutraEen,

Bedankt voor jouw bericht. De issue kan komen, omdat de A14 4GB RAM heeft. Komt dit voor bij Apps die veel geheugen vragen? Je kan dit controleren bij Instellingen ---> Batterij en apparaatonderhoud ---> Geheugen. Hier kan je ook e.v. op 'Opschonen'  klikken. Wat e.v. kan helpen is om de cache geheugen te wissen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
LutraEen
Journeyman
Opties
Dat doe ik 1x per week ongeveer, dat helpt dus niet helaas.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie LutraEen,

Dan kan het komen dat de openstaande apps veel RAM geheugen vragen. Je kan bij Batterij onderhoud - Geheugen ook het geheugen verbruik kijken.  Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
WLH
First Poster
Opties
Hier nog één.
0 Likes