Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm A52S stuk, extern scherm aansluiten?

(Onderwerp aangemaakt op: 2 weken geleden)
200 Weergaven
VeroMul
Student
Opties

Ik zie online de instructie om een extern scherm aan te sluiten als het scherm van je mobiel uit is gevallen.

https://www.samsung.com/be/support/mobile-devices/mijn-scherm-is-kapot-en-het-touchscreen-werkt-niet...

Dit ziet er heel aantrekkelijk uit, maar het werkt niet, beide monitoren die ik heb geprobeerd geven: no signal.

Mijn telefoon leeft nog wel, via mijn laptop kan ik de data bekijken. Maar niet kopieren -> ik gok dat ik daarvoor op mijn telefoon iets moet accorderen dat ik dus niet zie. Ook de koppeling met Windows kan ik niet gebruiken omdat ik die op de telefoon zou moeten aan zetten.

Iemand ideeën?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Dit komt doordat de A52S geen ondersteuning heeft voor usb c naar hdmi. Hogere modellen zoals S serie , Fold en flip hebben dit wel.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zou naar zo'n goedkope buitenlandse telefoonwinkel kunnen gaan en daar goedkoop een ander scherm erop laten zetten. Dan blijft je data intact. Als je het via Samsung laat repareren krijg je het leeg terug.

En klopt als Star Member werk ik niet voor Samsung maar we werken wel nauw samen met mensen van Samsung👍

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Dit komt doordat de A52S geen ondersteuning heeft voor usb c naar hdmi. Hogere modellen zoals S serie , Fold en flip hebben dit wel.

VeroMul
Student
Opties

Oh, my god, dat is zo frustrerend met die Samsung modellen. Dat is vaak ook nergens vindbaar, die mindere puntjes voor de lagere modellen, heeft me al heel veel tijd gekost door de jaren heen.

Dank je voor de verduidelijking.

WAAROM STAAT DIT NIET OP SITE BIJ DIE HULPPAGINA. Afijn, jij bent niet van Samsung, toch? Voor wie dit leest, misschien die als feedback melden. Hoewel ik Samsung er van verdenk deze beperkingen expres nooit te communiceren trouwens.

Ok. Nogmaals bedankt ieg.

Nog andere ideeën misschien? 

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zou naar zo'n goedkope buitenlandse telefoonwinkel kunnen gaan en daar goedkoop een ander scherm erop laten zetten. Dan blijft je data intact. Als je het via Samsung laat repareren krijg je het leeg terug.

En klopt als Star Member werk ik niet voor Samsung maar we werken wel nauw samen met mensen van Samsung👍
VeroMul
Student
Opties

Thx :smiling-face:

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Geen probleem, geniet van het weekend🙏