Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Statusbar over scherm

(Onderwerp aangemaakt op: 21-09-2025 10:22 PM)
190 Weergaven
pk60
Explorer
Opties
Ik heb apps, waarin de statusbalk over het scherm gaat. Daardoor is een deel van het scherm niet te zien en te bereiken. Dit treedt pas op sinds android 15 geïnstalleerd is op mijn samsung a14. Heeft iemand een oplossing voor mij?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
pk60
Explorer
Opties
Ja dat heb ik gedaan. Ook daar niet grvonden. Ik hoopte op een simpele display setting. Dus als dat er niet is, houdt het op voor mij. Ik ben je hartstikke dankbaar voor je hulp en je meedenken. Ik vermoed dat de apps 'te oud' zijn voor android 15, dus ik zal ermee moeten leren leven. Nogmaals mijn grote dank voor uw inzet.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @pk60,

Bedankt voor jouw melding hierover. Voor bepaalde apps is dat inderdaad niet handig. Ik help je graag! Had je ook jouw A14 opnieuw opgestart en had je de update van vorige week nog geïnstalleerd? 

Met groet,

Ajay 

Community Manager
pk60
Explorer
Opties
Ja, de update heb ik gisteren geïnstalleerd. Dan wordt de telefoon ook automatisch opnieuw gestart. Maar het probleem is gebleven. Ik ben ook al bezig geweest met instellingen/display/uitsnede camera, dan ik zie wel wat verschil, maar het blijft slecht
0 Likes
pk60
Explorer
Opties
Ik heb versie one ui 7.0
Android versie 15
Huidige versie: a145rxxsady12
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie pk60,

Is dit bij bepaalde apps of bij alle apps?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
pk60
Explorer
Opties
Bij bepaalde apps. Ik kan helaas geen plaatje laten zien
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Kan je 1 van de apps benoemen. Ik controleer het dan zelf ook.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
pk60
Explorer
Opties
Dat is het lastige. De apps zijn niet meer te vinden in de Google play market. Ik wilde daar ook kijken of er een nieuwe versie van de apps is, maar die zijn niet meer te vinden.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Heb je ook gezocht in de Galaxy Store?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
pk60
Explorer
Opties
Ja dat heb ik gedaan. Ook daar niet grvonden. Ik hoopte op een simpele display setting. Dus als dat er niet is, houdt het op voor mij. Ik ben je hartstikke dankbaar voor je hulp en je meedenken. Ik vermoed dat de apps 'te oud' zijn voor android 15, dus ik zal ermee moeten leren leven. Nogmaals mijn grote dank voor uw inzet.