Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon opladen in de auto en android auto wekren niet.

(Onderwerp aangemaakt op: 13-10-2023 05:50 PM)
2791 Weergaven
Bram B
Navigator
Opties
Hallo,
Ik heb geprobeerd om mijn telefoon te verbinden aan een auto met android auto dat werkt alleen niet.
Als ik de telefoon verbind met de usb poort dan staat er dat die oplaad en vervolgens laad niet niet op. Verder komt de melding van android auto heel even en in de instellingen staat dit:
Telefoon is A54 5G de auto waar mee ik het geprobeerd heb is een renault express (niet van mij zelf).

image

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Bram B
Navigator
Opties
Ik heb zojuist nog een keer geprobeerd voor android auto met de bluetooth instelling.
De telefoon laad nu wel op. Het lijkt er op dat die onder een bepaald batterij percentage niet oplaad (eerst getest met 20-30%).
Verder blijft de android auto melding langer in beeld maar komt niet verder dan in het screenshot. In de instelling onder android auto staat het zelfde als op het screenshot in het oorspronkelijke bericht.
De auto gaf wel aan update voltooid. Maar wat inhoud geen idee.Screenshot_20231020_170158_One UI Home.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Bram B
Navigator
Opties
Ik had 2 oplossingen
1. Nieuwe usb kabel (niet van action)
2. Andere auto

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 Antwoorden
StefanNLD
Apprentice
Opties
Er is een probleem met sommige auto's die niet het laatste protocol ondersteunen. Probeer in de ontwikkelaarsopties de bluetooth AVRCP versie van 1.5 naar 1.4 zetten. Daarna bluetooth even aan en uit en vervolgens werkte het naar behoren als dat de oorzaak was.
Bram B
Navigator
Opties
Kan ik een andere keer proberen. En het probleem dat mijn telefoon niet oplaad ??
Ook heel fijn dat ik meldingen van de members app krijg op mijn telefoon. (Krijg ze alleen op tablet alle meldingen staan gewoon aan)
0 Likes
StefanNLD
Apprentice
Opties
Opladen kan aan de kabel liggen, werkt die kabel wel goed aan bijvoorbeeld de usb poort van je computer om de telefoon op te laden?
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Bram B, goedemiddag.

Is het systeem van je auto verder up-2-date, dit kan je nagaan bij de dealer. Krijg je ook een melding van een USB-verbinding bij het aansluiten van je telefoon? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Bram B
Navigator
Opties
Ik heb 2 kabels getest 1 kabel is van mij zelf en die werkt op de pc gewoon normaal
(Zoals vermeld ik krijg geen meldingen van members dus vandaar een late reactie)
0 Likes
Bram B
Navigator
Opties
Sinds wij die auto hebben is die bij mij weten nog niet geupdate en ik heb een gevoel dat dat ook niet gaat gebeuren want het is niet mijn auto.
Ik krijg wel een melding van opladen maar dat doet die niet! Android auto melding krijg ik alleen als bluetooth aanstaat.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Bram B, goedemorgen.

Je kan bij de Dealer controleren of er een update beschikbaar is voor het systeem van je auto. Wanneer je de telefoon met een hoogwaardige USB-A naar C kabel aansluit krijg je ook een melding op je telefoon van aangesloten USB apparaat.

Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Bram B
Navigator
Opties
Zoals vermeld de auto is niet van mij dus ik kan daar weinig mee. Ik kan waarschijnlijk morgen nog wel een nieuwe usb A naar C kabel testen en de optie van de bluetooth AVRCP 1.4 in plaats van 1.5.
Oplossing
Bram B
Navigator
Opties
Ik heb zojuist nog een keer geprobeerd voor android auto met de bluetooth instelling.
De telefoon laad nu wel op. Het lijkt er op dat die onder een bepaald batterij percentage niet oplaad (eerst getest met 20-30%).
Verder blijft de android auto melding langer in beeld maar komt niet verder dan in het screenshot. In de instelling onder android auto staat het zelfde als op het screenshot in het oorspronkelijke bericht.
De auto gaf wel aan update voltooid. Maar wat inhoud geen idee.Screenshot_20231020_170158_One UI Home.jpg