Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Video apps werken niet

(Onderwerp aangemaakt op: 09-12-2018 09:45 PM)
13579 Weergaven
ADiTheMAN
First Poster
Opties

De volgende video aps: NPO, RTL XL en twitch werken om een of andere reden niet (meer). Als een stream wordt geladen blijft het scherm zwart en krijg ik een error melding. Ik heb dit probleem via wifi, maar ook via een bedraad verbinding. Bijvoorbeeld bij RTL XL krijg ik altijd:

 

"Probleem bij het afspelen - controleer je internetverbinding en start het afspelen."

 

Wat gek is dat YouTube juist prima werkt, zelfs 4K videos spelen af als een zonnetje. 

 

Ik heb een Smart hub reset gedaan, en daarna zelfs mijn TV naar fabrieksinstellingen gezet zonder resultaat helaas. Wie kan mij hiermee helpen? Alvast bedankt!

 

Mijn model: QE65Q7FAM

TV en apps zijn allemaal up to date

0 Likes
Spring naar oplossing
18 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @ADiTheMAN ,

 

Dit is zeker heel erg frustrerend!! 

JoeriS is helaas overgeplaatst naar een andere afdeling binnen de Community en neemt dus geen cases meer aan.

Jammer dat dit niet met jou gecommuniceerd is.

Ik verzoek je dan ook om contact te zoeken met 1 van onze andere Moderators om je verder te helpen. Klik op 1 van hun namen en kies voor ‘EEN BERICHT VERZENDEN’ met de omschrijving van je probleem. Hierbij :   @Nick , @BruceH , @Tim , @NadiaL of @Daniel . Thanks!!


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Armand_Spruijt
Apprentice
Opties
Wij hebben percies hetzelfde probleem!! Ook met tv uit dat jaar bij de Mediamarkt gekocht. Maar heb de apps verwijderd en nu kan ik ze niet eens meer installeren!! Zelfs die app om apps the installeren doet het niet. YouTube en Netflix nog wel gelukkig...
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @Armand_Spruijt,

 

Het kan zijn dat de ontwikkelaar van de app jouw TV niet meer ondersteund. Mocht je toch willen genieten van de apps die je nu mist, kun je eens kijken naar bijvoorbeeld een Chromecast.

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
Koe78
Journeyman
Opties

Beste Armand,

 

Ik had exact hetzelfde probleem. Alleen Netflix en YouTube werkte nog sinds een paar dagen en verder geen enkele app meer ook de download app niet. 

Ik heb net de Smart hub gereset, hierdoor moest ik wel alle apps opnieuw installeren en opnieuw aanmelden, maar na de reset kon ik wel weer apps downloaden en ook apps die het niet meer deden doen het weer zoals Disney+. 

Hoop dat je er wat aan hebt. 

groet,

Armand_Spruijt
Apprentice
Opties

Yes gelukt! Onwijs bedankt! 

0 Likes
Sn0w
Student
Opties

Hoi Armand,

Is het probleem weer terug gekomen of niet? Heb namelijk hetzelfde probleem en al meerdere malen contact gehad met samsung. Ook hebben ze al 2 maal middels extern hulp mijn tv opnieuw ingesteld en dan lijkt het opgelost. Echter na een aantal dagen komt het probleem weer terug. Net zoals bovenstaande doen netflix en youtube het wel.

 

Het probleem begint behoorlijk irritant te worden.

Armand_Spruijt
Apprentice
Opties

Hey Sn0w,

 

Bij ons bleek het probleem te zitten in de router. Zonder al te technisch te worden, want dit ben ik niet; je router kan, als ik het goed heb, op 2.4Ghz of 5Ghz de Wi-Fi delen. Dit valt allemaal te wijzigen in je router. Wij hebben dit door een Ziggo monteur, gratis, laten doen. Nu hebben we dus 2 kanalen en de tv verbind sindsdien maar met 1 kanaal. Nu werkt het allemaal weer :smiling-face:

 

Dus neem contact op met je provider en dan kom je er hopelijk wel uit!

 

Groet Armand

Sn0w
Student
Opties

Hoi Armand,

 

Wow wat fijn dat je zo snel reageert. Het klopt dat je inderdaad kanalen kan toewijzen ik ga dit gelijk instellen. 

 

Bedankt voor de tip!

0 Likes
Koe78
Journeyman
Opties

Beste Snow,

 

bij mij werkt het sinds het opnieuw installeren zonder problemen. Let wel ik heb de tv via een tp link bedraad en gebruik geen wifi voor de tv. 

 

0 Likes