Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Platenspeler verbinden met de Connectbox

(Onderwerp aangemaakt op: 24-03-2024 12:00 PM)
146 Weergaven
Erwin_w
Apprentice
Opties

Sinds een tijd in het bezit van de Samsung Frame met de bijbehorende connectbox, prima toestel. Nu heb ik een platenspeler (Marley) met de volgende connectiemogelijkheden tw Bluetooth en RCA, de platenspeler heeft een ingebouwde voorsteller welke in- en uitgeschakeld kan worden.

Nu had ik al eerder mijn telefoon middels Bluetooth kunnen koppelen met koppelingscode (buiten de andere connectiemogelijkheden) om te checken of de TV Bluetooth kon ontvangen en dat werkte, de ‘muziekmuur’ zoals Samsung deze noemt werkte perfect en dus dacht ik dat dit misschien ook zou werken met de Bluetooth van de platenspeler maar helaas, deze wilt niet connecten als externe input (wel als luidspreker maar dat heeft verder geen nut).

Nu wil ik ook nog even de RCA naar USB (kabel) testen of RCA naar HDMI maar is er iemand die dit al eens geprobeerd heeft en dan zelfs met succes? En is dat dan via BT of via RCA?

Via mijn soundbar lukt dat sowieso niet, betreft een Sonos Playbar en heeft alleen optisch en die zit aangesloten op de connectbox (en volledig werkend)

Ben benieuwd en alvast bedankt

Grt. Erwin
0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Erwin_w
Apprentice
Opties

Goedemiddag Dirk,

Bedankt voor jouw gegeven antwoord, helaas lukt dus niet dat wat ik graag wilde, dus koppelen op de Connect-box en geluid over mijn Sonos-set. Ik heb nu de keuze gemaakt om een Sonos Port aan te schaffen, deze is voorzien van een RCA-ingang en wordt dan direct in mijn Sonos-netwerk opgenomen. 
Ik kan wel aan het klooien blijven maar hiermee los ik alles in één keer op, het was het proberen waard.

Grt. Erwin

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemiddag @Erwin_w ,

Ik ben bang dat het niet gaat werken. RCA naar USB valt af.
Je kunt de USB poort van de tv daar niet voor gebruiken.
RCA naar HDMI valt ook af, want de tv pakt pas audio als er ook video binnenkomt.
Een andere optie zou een tulp -> optical (ADC) converter zijn direct ingeplugd op de Sonos.
Dat valt ook af, omdat die al bezet is. Er zijn wel optical splitters, maar meestal werkt dat niet.

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
Erwin_w
Apprentice
Opties

Goedemiddag Dirk,

Bedankt voor jouw gegeven antwoord, helaas lukt dus niet dat wat ik graag wilde, dus koppelen op de Connect-box en geluid over mijn Sonos-set. Ik heb nu de keuze gemaakt om een Sonos Port aan te schaffen, deze is voorzien van een RCA-ingang en wordt dan direct in mijn Sonos-netwerk opgenomen. 
Ik kan wel aan het klooien blijven maar hiermee los ik alles in één keer op, het was het proberen waard.

Grt. Erwin
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Erwin_w ,

Bedankt voor je terugkoppeling! Hopelijk gaat het met de Sonos Port wel werken.

Succes en een fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Erwin_w
Apprentice
Opties

Excuses, ik noemde je Dirk maar moest Dick zijn 🙂

Grt. Erwin
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

@Erwin_w ,

Geen probleem. Vind het wel leuk als dat gebeurt 😚.

signatureee
Groet, Dick