Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Smartthings - uploaden meerdere foto's in 1 passe-partout naar frame

(Onderwerp aangemaakt op: een maand geleden)
113 Weergaven
thatsme1
Apprentice
Opties
Hopelijk kan iemand hier me helpen want ik kom er niet meer uit!

We hebben sinds deze week een frame 50" tv! Heel blij mee! Echter... ik heb deze vooral gekocht zodat ik m als digitaal fotolijst"je" kon gebruiken. 

Het uploaden van foto's met de smartthings app gaat eigenlijk heel soepel. Alle opties werken prima! Op 1tje na.. en ik kom er tot mijn grote frustratie maar niet achter waarom niet..

Ik kan losse foto's zonder problemen uploaden en de passe partout aanpassen. Meedere foto's uploaden om in 1 frame te krijgen (dus 2/3 foto's naast elkaar) lukt echter niet. Ik blijf onderstaande foutmelding krijgen! Iemand een idee wat er mis kan gaan? De connectie tussen de app en tv werkt duidelijk prima, de formaten heb ik aangepast, dus weet het echt niet meer..

image

Ter illustratie; bovenste 3 foto's lukt perfect, onderste lukt wel in de app, pas bij het uploaden een foutmelding
image


Groetjes!!
9 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemiddag @thatsme1 ,

Ik heb dezelfde foto van internet eerder gebruikt.
Wat je wilt is niet mogelijk.

https://eu.community.samsung.com/t5/televisie/the-frame-beperkingen-passe-partout/m-p/5499008#M63362

signatureee
Groet, Dick

thatsme1
Apprentice
Opties
Hoi Dick! Dankjewel voor je reactie, ik begrijp het echter niet helemaal.. hoe bedoel je niet mogelijk?

Ik kan in de smarthing app de opties wel gewoon gebruiken, zie hieronder een voorbeeld, ik kan alleen niet uploaden. In voorbeeld instructie filmpjes zie ik ook frame tv's waarop dit soort passe-partout met meerdere fotos staat. Ik begrijp dus niet helemaal wat je bedoelt met niet mogelijk?

1714841093899.jpg
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @thatsme1 ,

Ik begreep dat je de matkleuren bedoelde. My bad.
Met welk device probeer je te uploaden? Krijg je dit bij 2 en 3 naast elkaar?

signatureee
Groet, Dick

thatsme1
Apprentice
Opties
Geen probleem! Dank voor het meedenken!
Ik heb een samsung S23 FE. Ik krijg het inderdaad met zowel 2 als 3 foto's. Met enkele foto's of alle andere opties (board/shelf/etc) heb ik geen enkel probleem.
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @thatsme1 ,

Laat er anders even remote naar kijken:

https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/

Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Eerst SMART TV’S selecteren en daarna pas naar beneden scrollen.

Houd je ons op de hoogte?

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

thatsme1
Apprentice
Opties
Ga ik doen! Bedankt!
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemorgen @thatsme1 ,

Heb je al een afspraak met Hulp op Afstand kunnen maken?

signatureee
Groet, Dick

thatsme1
Apprentice
Opties
Jazeker! Helaas hebben ze van alles geprobeerd zonder succes en kunnen ze het niet oplossen. Ze hebben me doorverwezen naar de "hulp" optie van Samsung Checkout  dus die heb ik gisteren gecontact. Hopelijk nemen ze snel contact op!
pbremmers
First Poster
Opties

Hier exact hetzelfde probleem. Hoofdreden om voor the Frame te kiezen. Wordt allemaal mooi voorgesteld door Samsung maar werkt gewoon niet. Al eennreactie gehad van Samsung? Ik heb vandaag van HelloTV begrepen dat het gewoon niet werkt. Het kan toch niet waar zijn dat je veel extra betaald voor functies die niet werken? Abo voor kunst werkt overigens ook niet. Alleen maar gedoe en foutmeldingen. Voor mij geen Samsung meer. In vergelijking met Sony is het het allemaal net niet…..

0 Likes