Goedemiddag,
Ik kwam van de week thuis van het werk en helaas had mijn hond de connectbox en kabel kapot gevreten (en nog wat stukken van de... Bekijk bericht
Ondanks de horrorverhalen .........eind juni 2019 deze tv gekocht, geluid rechtstreeks via mediabox en blu-ray speler naar stereoversterker, zeer... Bekijk bericht
Ik heb een monitor tv ik heb er nu een pc op aangesloten maar de resolutie is niet goed het beeld blijft blurry en de letters zijn absoluut niet... Bekijk bericht
Gisteren zag ik dat mijn QLED Tv type QE43Q60R geüpdatet was naar Versie 1312. Kan iemand mij informeren wat de veranderingen naar deze versie zijn... Bekijk bericht
Na dat Netflix niet meer goed werkte heb ik aan de hand van de foutcode op netflix de smart hub gereset.
Nu kan ik echter geen apps meer... Bekijk bericht
Wie weet hoe je een apple AirPort time capsule kan verbinden met je qled?
Een Western Digital NAS wordt automatisch herkent.
waar kan je... Bekijk bericht
Als ik naar Videoland kijk wordt dat steeds onderbroken met oops er is wat verkeerd probeer opnieuw en dat blijft maar door gaan ik heb een Samsung... Bekijk bericht
Ik probeer voor media bestanden de losse .srt files te gebruiken.
via een netwerkschijf. Naam van .srt is zelfde als film. Beide in zelfde... Bekijk bericht
Goedemiddag
Ik heb een Samsung UE40NU7190 4K tv nu verspringen steeds de kleuren in het beeld dat gebeurt alleen met de ziggo next box via... Bekijk bericht
Hallo,
Ik sta op het punt een nieuwe TV aan te schaffen ter vervanging van mijn oude Samsung TV maar vind louter modellen die steeds WIFI en... Bekijk bericht
Hi,
ben van plan een nieuwe Samsung TV aan te schaffen met een One Connect Box - wat me echter niet helemaal duidelijk is, is waar de IR... Bekijk bericht
Sinds een paar weken doet mijn afstandsbediening het niet meer. Hij valt steeds weg en dan kan ik hem niet meer gebruiken. Ook het rode lampje... Bekijk bericht
Na altijd goed gewerkt te hebben ziet mijn Samsung Frame tv de Samsung AKG Vl3 speaker niet. Verbinden via Bluetooth lukt wel maar dus niet meer... Bekijk bericht
Ik heb helaas geen modelcode, klant belde namelijk voor haar moeder. De TV is nieuw dus zal waarschijnlijk een 2018 of hoger model zijn. Ik heb... Bekijk bericht
Televisie 2,5 jaar in bezit. Heb opeens een zwarte streep over mijn beeldscherm lopen. Heb al een reset gedaan, en ook een schermtest helaas heeft... Bekijk bericht
Net nieuwe samsung tv geinstalleerd, bevalt prima, alleen als de tv ingeschakeld wordt schakelt de afstandsbediening de humax decoder uit.
bij... Bekijk bericht