Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

GPS problemen A6 sinds Android 9

(Onderwerp aangemaakt op: 08-04-2019 03:34 PM)
5019 Weergaven
A6GPS
Student
Opties

Sinds de update van mijn A6 van Android 8 naar Android 9 eind maart heb ik problement met GPS.

Terug naar fabrieksinstellingen is maar een tijdelijke oplossing, om dit elke paar dagen te doen is natuurlijk geen doen.

Zie hier in de reacties ook meerdere mensen met dezelfde problemen: https://www.galaxyclub.nl/nieuws/samsung-galaxy-a6-android-9-update-nederland/ 

 

Is er bekend wanneer er een update van Samsung komt die dit probleem oplost of is er een andere oplossing die we kunnen gebruiken?

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
HansA6
Student
Opties

Hi @BruceH

Bedankt voor je suggestie!

Inmiddels heb ik een eerdere ontvangen tip (via internet) opgevolgd waarbij ik 1) Locatie op A6 uitzet. 2) Dan A6 opnieuw opstarten en 3) Locatie weer aanzetten op A6.  Vanmorgen 2x Navigatie met Google Maps uitgeprobeerd en probleem lijkt te zijn verholpen. 😀Mocht dat veranderen de komende tijd dan zal ik jou suggestie nog gaan opvolgen. (en laat ik het je weten.

Bedankt voor het meedenken!

Met vriendelijke groet 

HansA6

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
54 Antwoorden
Lies1966
Journeyman
Opties
Ik heb hetzelfde probleem. Heel vervelend. Ik hoop dat Samsung dit snel oplost
0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Hoi! Een hard reset is in principe het 'uiterste' wat je kunt doen. Heb je hierna meteen een back-up teruggeplaatst?


---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
Lies1966
Journeyman
Opties

Dat heeft het probleem heel even verholpen.  Na 2 dagen weer hetzelfde probleem

0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Heb je na de hard reset meteen een back-up teruggeplaatst of alles opnieuw geïnstalleerd? 


---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
Gertje1
Apprentice
Opties

Ik heb hetzelfde probleem, sinds update kan ik geen gebruik meer maken van Maps en/of Flitsmeister, deze apps zien niet de juiste locatie. 

0 Likes
Lies1966
Journeyman
Opties

Alles opnieuw geinstalleerd om fouten in een backup te voorkomen. Ik werk voornamelijk in de cloud dus herstel van een backup niet nodig en de apps kun je simpel opnieuw installeren en activeren. Zo vreselijk slecht dat de GPS niet werkt. Wanneer gaan jullie hier iets aan doen?

0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Werken de apps helemaal niet? Kunnen jullie uitleggen wat je precies ervaart?


---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
Gertje1
Apprentice
Opties

Hallo NadiaS,

 

De apps werken wel maar er is geen GPS ontvangst.

Wanneer is er een oplossing voor dit probleem in de vorm van een update?

 

Groeten Gert 

NadiaS
Supervisor
Opties

Bedankt voor de informatie! Wij gaan dit intern doorgeven en verder uitzoeken.


---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“