Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

GPS problemen A6 sinds Android 9

(Onderwerp aangemaakt op: 08-04-2019 03:34 PM)
5059 Weergaven
A6GPS
Student
Opties

Sinds de update van mijn A6 van Android 8 naar Android 9 eind maart heb ik problement met GPS.

Terug naar fabrieksinstellingen is maar een tijdelijke oplossing, om dit elke paar dagen te doen is natuurlijk geen doen.

Zie hier in de reacties ook meerdere mensen met dezelfde problemen: https://www.galaxyclub.nl/nieuws/samsung-galaxy-a6-android-9-update-nederland/ 

 

Is er bekend wanneer er een update van Samsung komt die dit probleem oplost of is er een andere oplossing die we kunnen gebruiken?

Spring naar oplossing
54 Antwoorden
Fwe
Apprentice
Opties

Kan het zijn dat er ook bluetooth problemen zijn na de update? Ik zie hierover ook wat berichten. Mijn telefoon koppelt na de update niet meer altijd met de carkit en het enige dat helpt is de telefoon helemaal te verwijderen/vergeten en dan opnieuw te paren.  Na uitschakelen van de auto moet ik dit vaker opnieuw doen omdat er niet automatisch gekoppelt wordt. Zeer irritant.

0 Likes
A6GPS
Student
Opties

Ik heb dit ook vaker gehoord ja, hoop dat dit gerelateerd is en direct meegenomen wordt!

0 Likes
Re87
Apprentice
Opties

Waarom moet het nog twee weken duren? Er is dus al een oplossing, waarom wordt dit niet direct beschikbaar gesteld?

Mag ik er vanuit gaan dat deze fix ook het batterijverbruik zal verbeteren? 

0 Likes
Fwe
Apprentice
Opties

GPS problemen, verhoogd batterijverbruik, problemen met bluetooth....  Wat een waardeloze update.

En nu al weken geen bugfix.  Dat mag niet gebeuren, dan toch maar overstappen naar iOS/Apple?

Lies1966
Journeyman
Opties
Helemaal mee eens. Wel duurder maar werkt wel. Krijg gewoon spijt van mijn overstap
0 Likes
Ateurlings
First Poster
Opties
Ook ik ervaar hetzelfde probleem. GPS in Google Maps werkt niet, batterij snel leeg.
Na fabrieksinstellingen heeft GPS 4 dagen gewerkt toen weer hetzelfde probleem
0 Likes
Wouterkrasser
First Poster
Opties

Beste lezer,

 

Ik zie dat mijn gps wel de satalieten ontvangt, maar de positie niet uitrekent. Hiervoor moet ik mijn telefoon opnieuw opstarten, dan rekent hij het 1 keer uit, daarna niet meer. In de buurt van bekende WiFi lukt het ook. 

0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Hi Wouter! In welke app ervaar je dit?


---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
Miess12
First Poster
Opties

Ik heb ook dit probleem gps werkt niet en me battarij is super snel leeg... kan om de haveklap opladen... dat er maar snel een opplossing komt wand dit kan niet langer kom er met me werk mee in de knoei... 

0 Likes
Jeroen2912
Student
Opties

Ook het zelfde probleem navigatie werkt niet Bluetooth doet het ook niet meer en batterij snel leeg.

Hoelang gaat dit nog duren Samsung?

Het is knap lastig als ik met de auto onderweg zonder nav. en tel.

0 Likes