Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

GPS problemen A6 sinds Android 9

(Onderwerp aangemaakt op: 08-04-2019 03:34 PM)
5058 Weergaven
A6GPS
Student
Opties

Sinds de update van mijn A6 van Android 8 naar Android 9 eind maart heb ik problement met GPS.

Terug naar fabrieksinstellingen is maar een tijdelijke oplossing, om dit elke paar dagen te doen is natuurlijk geen doen.

Zie hier in de reacties ook meerdere mensen met dezelfde problemen: https://www.galaxyclub.nl/nieuws/samsung-galaxy-a6-android-9-update-nederland/ 

 

Is er bekend wanneer er een update van Samsung komt die dit probleem oplost of is er een andere oplossing die we kunnen gebruiken?

Spring naar oplossing
54 Antwoorden
Lies1966
Journeyman
Opties

Ik vind het vreselijk om te lezen hoeveel meldingen er nu al binnen zijn op diverse meldpunten. Voor mij van groot belang om een werkend GPS signaal te hebben.  Hoe lang nog voor dit opgelost wordt?

NadiaS
Supervisor
Opties

Ik begrijp het! Ik heb het intern doorgegeven, maar heb op dit moment nog geen verdere info. 


---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
Re87
Apprentice
Opties

Is er inmiddels al bekend hoelang het nog gaat duren voordat de problemen met het GPS signaal zijn opgelost? 

NadiaS
Supervisor
Opties

Ik heb het intern doorgezet, maar op dit moment is er nog geen verder informatie.


---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
Jet5
First Poster
Opties
Ik ervaar hetzelfde probleem. Heel vervelend. Net een nieuwe telefoon en dan werkt gps niet in de voor mij belangrijke apps. Al van alles geprobeerd. Hoop dat Samsung dit snel oplost!
0 Likes
LiesbethH
First Poster
Opties

Precies hetzelfde probleem, kan Mao’s niet meer voor navigatie gebruiken. Graag snel een oplossing.

gr. LiesbethH

0 Likes
Evelien11
First Poster
Opties

Ook ik heb hetzelfde probleem. Hopelijk kan het snel opgelost worden.

0 Likes
Fwe
Apprentice
Opties

Precies hetzelfde probleem. Niks helpt om het op te lossen. Maps en alle andere apps met een gps functie werken niet meer. 

Dit duurt al veel te lang. Is er enig zicht op nieuwe update?

0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Er is momenteel een update in ontwikkeling 😉 Deze wordt naar verwachting over ongeveer twee weken uitgerold. 


---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
robert074
First Poster
Opties

Ik hoop eerder,

bij mij is ook de GPS niet meer werkend met een sateliet FIX.

dit direct na de update van android.

en ik heb het hard nodig!

0 Likes