Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

ophaalservice reparatie is niet mogelijk

(Onderwerp aangemaakt op: 06-12-2021 06:07 PM)
528 Weergaven
wimstr
First Poster
Opties

Sinds zondag 5 uur werkt mijn samsung galaxy m21 niet meer naar behoren, starte uit zichzelf opnieuw op en blijft nu hangen op ''android starten''. Ondertussen al 8x geprobeerd een reparatie ophaalservice afspraak te maken maar krijg iedere keer een foutmelding dat het niet lukt.

Uiteindelijk na contact met 2 verschillende medewerkers werd eindelijk bevestigd dat er een storing is maar totaal geen oplossing. ''probeer het later nog eens of aan het eind van de dag'' ja dat werd mij zondag ook al verteld.

Vind dit een slechte service van samsung zo, wil je je telefoon laten repararen en dan kan een afspraak maken niet eens. De foutmelding geeft ook rood aan bij de vouchercode alsof die per se ingevuld moet worden.

 

0 Likes
18 Antwoorden
dickbill68
Apprentice
Opties
Heb je de Android update geïnstalleerd?
Vaak kan dat in eerste instantie voor wat haperingen zorgen.
Heb je al geprobeerd hem opnieuw op te starten?
Aan/uit knop 10 seconden ingedrukt houden.
0 Likes
wimstr
First Poster
Opties

Heb niks geïnstalleerd en alles al geprobeerd, veilige modus, hard reset, fabrieks instellingen maar het startscherm functioneert nog steeds niet Android is aan het starten en 4 uur later nog. Afspraak maken via samsung site heeft een storing en zelfs via dynafix krijg ik een melding dat de registratie van de reparatie niet gelukt is.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @wimstr, goedemiddag.


Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

 

Het is natuurlijk niet fijn als je telefoon het niet helemaal goed meer doet en dat ook het aanmelden voor een reparatie niet is gelukt vanwege een storing.

Is het je inmiddels nog gelukt om je telefoon aan te melden voor een reparatie?

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
wimstr
First Poster
Opties

Hoi Martijn,

nee helaas nog niet gelukt, gek genoeg kan een afspraak bij een reparatie service locatie wel maar een ophaalserivce afspraak lukt niet. Bij een service locatie zou ik alleen in het weekend kunnen en dat is helaas al niet meer beschikbaar deze week. 

Gelukkig is het nu wel al door meerdere personen bevestigigd dat er een storing is op de site.

 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat is vreemd, wij hebben zelf namelijk nog geen meldingen gehad dat er een storing is. Heb je dit ook geprobeerd met een andere browser? Onze voorkeur gaat uit naar Chrome en heb je de cookies ook al geleegd?

 

Zou je anders een schermafdruk kunnen doorsturen van de melding die je ziet.

 

Groeten,

Martijn

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
wimstr
First Poster
Opties

ik heb contact via whatsapp en een medewerker wilde voor mij de afspraak maken en kreeg het zelfde probleem. En andere medewerkers die het gesprek overnamen hebben gezegd dat de storing nog niet voorbij is. Meerdere browsers, cookies etc alles geprobeer ja.

Er zit een fout bij de vouchercode want zodra je op de laatste pagina komt voor het betalen voor het tijdstip wat ik wil, is het bij de vouchercode al rood gekleurd. Alsof die per se ingevuld moet worden. 

0 Likes
wimstr
First Poster
Opties

Screenshot_20211208-130457_Chrome.jpg

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je reactie en ook de foto! Als ik nu zelf naar onze reparatie site toe ga en mijn toestel aanmeldt, krijg ik geen foutmelding. Heb je ook een ander tijdvak geprobeerd, zonder kosten?

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
wimstr
First Poster
Opties

Hoi Martijn, ja al meerdere tijdvakken geprobeerd.

Nu net weer geprobeerd voor maandag tussen 13:00 en 18:00 en weer het zelfde probleem.

1.png

0 Likes