Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

GPS problemen A6 sinds Android 9

(Onderwerp aangemaakt op: 08-04-2019 03:34 PM)
5057 Weergaven
A6GPS
Student
Opties

Sinds de update van mijn A6 van Android 8 naar Android 9 eind maart heb ik problement met GPS.

Terug naar fabrieksinstellingen is maar een tijdelijke oplossing, om dit elke paar dagen te doen is natuurlijk geen doen.

Zie hier in de reacties ook meerdere mensen met dezelfde problemen: https://www.galaxyclub.nl/nieuws/samsung-galaxy-a6-android-9-update-nederland/ 

 

Is er bekend wanneer er een update van Samsung komt die dit probleem oplost of is er een andere oplossing die we kunnen gebruiken?

Spring naar oplossing
54 Antwoorden
Michael_buelens
Apprentice
Opties

Ook met de s10 hoor.

Probleem zit in android. Gps werkt voor gene meter

0 Likes
HansA6
Student
Opties

Hallo allemaal ik heb ook grote problemen met GPS op mijn A6 vanaf Android update naar 10. Die heb ik vorige week uitgevoerd (helaas, blijkt nu....) .

Zowel Google maps, Flitsmeister als ook Waze werken ineens niet meer goed! Apps geven aan bij navigatie het GPS signaal verloren te hebben. Telefoon al een aantal keren op nieuw opgestart. 

Heb dus niets meer aan mijn A6 als ik er mee wil navigeren. Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er updates in de maak?

Héél erg bedankt voor jullie reactie!

Met vriendelijke groet HansA6

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @HansA6,

 

Ervaar je ook issues met de GPS in de Veilige Modus?

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
HansA6
Student
Opties

Hi @BruceH

Bedankt voor je suggestie!

Inmiddels heb ik een eerdere ontvangen tip (via internet) opgevolgd waarbij ik 1) Locatie op A6 uitzet. 2) Dan A6 opnieuw opstarten en 3) Locatie weer aanzetten op A6.  Vanmorgen 2x Navigatie met Google Maps uitgeprobeerd en probleem lijkt te zijn verholpen. 😀Mocht dat veranderen de komende tijd dan zal ik jou suggestie nog gaan opvolgen. (en laat ik het je weten.

Bedankt voor het meedenken!

Met vriendelijke groet 

HansA6

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kijk eens aan, top! Mocht het onverhoopt terugkomen, dan weet je de Community te vinden. 😉

 

 

rsz-846676
0 Likes