Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Draairichting Schermrotatie

(Onderwerp aangemaakt op: 08-04-2019 11:24 AM)
1400 Weergaven
RandyBS
First Poster
Opties

Mij is het opgevallen dat de standaard schermrotatie richting maar 1 kant op draait. Als je een origineel Samsung hoesje hebt en je wilt hem schuin neerzetten draait het scherm eigenlijk de verkeerde kant op. Zijn er meer mensen die hiermee zitten of weet iemand of je hier ook een instelling van hebt dat je de standaard draai richting in kunt stellen. Ik heb aardig wat Samsung kennis maar ik kan het niet vinden. Ik heb overigens zelf de note8.

0 Likes
4 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hi Randy,

 

Het toestel zou in iedere richting moeten kunnen meedraaien met hoe je je toestel houdt. Apps kunnen wel een bepaalde richting forceren, dus werkt het wellicht in een specifieke app niet?

 

Andersom werkt dit trouwens ook: als apps een bepaalde rotatierichting kunnen forceren, dan kun je ook een app installeren die de andere richting forceert. Howel ik hem op mijn Note8 niet heb uitgeprobeerd, heb ik op mijn tablets goede ervaringen met deze app: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.crape.rotationcontrol. Misschien heb je hier ook iets aan.


kevin-sig
0 Likes
RandyBS
First Poster
Opties

Het gaat er eigenlijk om als je bij YouTube volledig beeld kiest draait hij automatisch om. Alleen dan staat hij verkeerd om. Dit is ook bij alle games die volledig beeld nodig gebruiken. De app van u aan geeft alleen aan voor functies die meteen in werking gaan. Maar dan staat het scherm altijd zo en dat is niet de bedoeling. Het automatisch draaien is gewoon goed alleen moet hij net de andere kant op draaien als je volledig beeld wilt hebben voor YouTube of games. Ivm het hoesje.

0 Likes
RandyBS
First Poster
Opties
En het klopt. Het scherm draait de kant op die je wilt. Ligt eraan hoe je hem houd. Alleen vanuit alle apps draait hij eerst andersom en omdat je hem draait draait hij daarna de andere kant op. Het is geen ramp alleen. Dacht zal de vraag hier een stellen. Misschien dat ze dit kunnen patchen dat je hiervoor ook een instellingsmogelijk hebt.
0 Likes
RandyBS
First Poster
Opties

Heeft u de volgende berichten ook gelezen en heeft u er een aanvulling op ?

Groetjes Randy.

0 Likes