op 03-01-2023 12:30 PM
Ik heb een galaxy A3 en sinds december synchroniseert een deel van mijn agenda niet meer.
Eerder nooit problemen mee gehad en het heeft altijd goed gewerkt, maar ik heb gemerkt dat tot november alles goed staat en vanaf december niet meer.
Ik sync hierin 2 agendas:
- google account: werkt perfect zoals het hoort
- outlook account: afspraken die elke week terugkeren en er dus al lang instaan zijn nog steeds zichtbaar, maar nieuwe afspraken die ik op mijn pc in outlook maak komen niet in de agenda van mijn gsm.
Mijn telefoon en de agenda app zijn up-to-date (vandaag beiden nog geupdatet), telefoon is herstart, spaarstand is uitgeschakeld, agenda's zijn gesynchroniseert (heb al 20x of zo dat gedaan ondertussen), opslag is ingeschakeld en er is nog plaats genoeg. Dit zijn oplossingen die ik al gevonden heb die voor andere mensen werkten, maar bij mij niet.
Ik heb meerdere mensen als oplossing zien geven om de google app of outlook te gebruiken, maar dat wil ik niet. Ik vind de samsung app overzichtelijk en makkelijk in gebruik en zou deze ook gewoon graag gebruiken zoals tot november helemaal geen probleem was.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 03-01-2023 02:45 PM
Bedankt Neo!
Dat was niet de oplossing, maar via die link naar de microsoft site over synchroniseren van outlook heb ik wel gevonden hoe ik het outlook-account er volledig kon afgooien.
Daarna opnieuw in de agenda toegevoegd als nieuwe (exchange) account, en nu werkt alles terug perfect zoals vroeger.
op 03-01-2023 01:39 PM
Controleer of mijn antwoord in deze thread helpt.
op 03-01-2023 02:45 PM
Bedankt Neo!
Dat was niet de oplossing, maar via die link naar de microsoft site over synchroniseren van outlook heb ik wel gevonden hoe ik het outlook-account er volledig kon afgooien.
Daarna opnieuw in de agenda toegevoegd als nieuwe (exchange) account, en nu werkt alles terug perfect zoals vroeger.