op 27-07-2019 04:11 PM
27-07-2019 04:40 PM - bewerkt 27-07-2019 06:21 PM
Goedenmiddag @quadman ,
Een beetje een onvolledige melding. Is de volledige Model code van de tv QE55Q8FNALXXN?
Zie de sticker op de achterzijde van de tv. Is de huidige softwareversie van de tv de 1260.8?
Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.
Nog een heleboel vragen:
Een hele hoop huiswerk, maar voor mij om een goede beeldvorming te krijgen om je te helpen.
Graag hoor ik van je..
op 31-07-2019 06:07 PM
Hoi @quadman ,
Is dit inmiddels al opgelost?
op 05-09-2020 11:27 PM
Ik heb volgens mij dezelfde probleem als de topicstarter.
ik heb een Samsung UE32H6200 3D Smart LED tv, heeft de laatste update (huidige versie 2900). Ik had heb altijd internet via wifi op deze tv gebruikt. Een tijdje deze tv niet meer gebruikt. Nu in me kamer gezet en kon geen draadloze verbinding maken. Niet alleen met me huidige netwerk, maar hij zag totaal geen enkele netwerk in de buurt. Nadat ik een beetje had gegoogled, heb ik mijn tv gereset, waarop ik weer draadloze netwerken kon zien en ik gewoon kon verbinden. Die dag een paar keer tv gekeken, in de avond voor het slapen gaan wilde ik nog even Netflixen, maar kreeg weer dezelfde probleem. Weer gereset etc software geüpdatet etc, gaat weer goed en daarna weer mis. Begint goed irritant te worden. Waarom gebeurt dit nou nu?
op 06-09-2020 11:17 AM
Goedemorgen @YNevik ,
Wel toevallig dat dit is gebeurt na het verplaatsen van de tv.
Het kan zijn dat de tv nu veel te ver verwijderd staat van de router, waardoor de verbinding soms wegvalt.
De enige manier om uit te sluiten of het aan de tv ligt, is het tijdelijk verplaatsen van de tv richting router.
Hoe is de signaalsterkte op je kamer? Poor, good of excelent?
https://www.gratissoftware.nu/gratis-wifi-signaalsterkte-meten-software.php
op 06-09-2020 11:34 AM
Morgen,
Dit was ook zo op zijn oude plaats. Het heeft niks met de sterkte van het signaal te maken, na het resetten ziet hij namelijk wel alle netwerken in de buurt. Heb overigens ook naast de tv mijn hotspot van mijn tel aangezet, maar ook dan gaf hij aan dat er geen netwerken in de buurt beschikbaar zijn
06-09-2020 11:39 AM - bewerkt 06-09-2020 11:41 AM
Hoi @YNevik ,
Duidelijk. Is het misschien mogelijk om de tv even bedraad aan te sluiten?
Dit is om uit te sluiten of het aan de wifi-module van de tv zou kunnen liggen.
Modem/router al een keer gereset?