Ik heb sinds kort een 55Q60R televisie. prachtig apparaat.Hij herkent alleen mijn Xbox360 niet. ik krijg de melding "Geen Signaal".Op mijn... Bekijk bericht
Gisteren op 25/06/2019 kreeg ik bericht op deze smart televisie dat er een software update heeft plaatsgevonden.
Ter informatie, ik kijk nog... Bekijk bericht
Goedemiddag
Ik heb een vraag
Ik heb een Samsung smart 4 k tv de ue40nu7190
Nu is mijn vraag gebruikt de YouTube app op de tv de kleuren... Bekijk bericht
Een tijdje terug gaf mijn TV (na het indrukken van wat toetsen) plotseling een heel vreemd beeld. weer. Er wordt een soort van freqentie sprectrum... Bekijk bericht
Goedemorgen,
Ik wil mijn 49Q ook graag aansluiten op mijn Ziggo kabel, uiteraard staat hij ook aangesloten via the Next,
Maar vind het wel... Bekijk bericht
Ik heb sinds 2 maanden de SAMSUNG QE65Q7F supermooie tv en gaaf beeld krijg geen genoeg van de Marvel en DC movies in uhd hdr. Maar sinds een... Bekijk bericht
Mijn tv gaat geen beeld alleen geluid.
Als ik de tv aanzet knippert het rode aan/uit indicatie knop een paar keer alsvorens deze dus aangaat... Bekijk bericht
Okay, vandaag kreeg ik een beeldscherm in mijn handen geschoven die niet scheen te werken.
Het bleef een zwart scherm geven als je een dvi of... Bekijk bericht
Beste,
Hebben een TV gekocht ergens in februari-maart en toch hebben we links op het scherm een zwarte lijn al. Hoe gaan jullie dit oplossen?
... Bekijk bericht
Sinds begin mei heb ik een Samsung televisie type UE55NU8070LXXN, sinds gisteren heb ik opeens zowel horizonale als verticale strepen in het beeld.... Bekijk bericht
Goededag
ik heb een samsung ue40nu7190
Fijne tv maar ik krijg de kleur instelingen niet echt goed ik ultra HD coler uit staat en nu staat... Bekijk bericht
Hallo,
Wij hebben net de EU55NU7021 smart tv gekocht. Echter stoort en hapert het beeld heel erg.
Het is net alsof de tv snelle beelden niet... Bekijk bericht
Ik heb op mijn QE65Q9FN wazige ronde vlekken rond spelers bij voetbal wedstrijd!
Rond alle spelers zie je een ovale groene wazige vlek het lijkt... Bekijk bericht
Beste forumleden
Ik beschik al meer dan een jaar over de Samsung Smart TV 55SJ850V, en het komt als geen verassing dat deze een ontzettende... Bekijk bericht
Monteur van Ziggo geweest. TV (zonder poespas) model UE40D8000YS is op ongeveer 120 zenders perfect beeld en geluid echter de zender Horse en... Bekijk bericht
Hallo,
Ik denk erover om een Q70r (2019 model) te kopen. Op dit moment heb ik via caiway een box met harddisk waar ik programma's van tv... Bekijk bericht
Onlangs een prachtige Harman Kardon BDS277 bemachtigd.
De boel conform gebruiksaanwijzing netjes aangesloten. Ziggobox via hdm1 in bij de... Bekijk bericht
Wat heb ik een spijt dat ik naar firmware 1260 heb geupdate...
in 1251 en 1258 was het local dimming probleem met ondertitels, hoewel niet... Bekijk bericht