Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tv ophangen

(Onderwerp aangemaakt op: 08-10-2019 07:39 PM)
24564 Weergaven
Jina
Student
Opties

Hallo,
Ik wil graag mijn tv ophangen maar ik ben niet zo zeker van of ik het goed ga doen, want aan de achterkant van me tv zie ik wel 4 schroeven gaatjes maar de 2 bovenste is zo niet diep om de schroef goed naar te binnen te kunnen gaan en ik vraag me af dus kan zo een klein schroef zo een groot tv opvangen en hoe kan ik het beste schroeven of hoe kan ik het beste te werk gaan om vanaf begin te Beginnen bv mag de tv op grond om eventueel de potten er af te halen en hoe kan ik dat het beste doen.

en wat ik nog tegen kwam op internet bij het zoeken, kwam tegen dat er een speciaal schroeven is voor ophangen van tv en die zou ik moeten eigenlijk al hebben omdat die moet bij zetten bij het aanschaffen van tv. Maar die heb ik dus niet gekregen. 
Tv model is samsung ue78ks9000l
En de beugel die ik gekocht heb is van vogel’s univeral tv wall mount 40-100 inch

Ik hoor het graag terug,
Met vriendelijk groet
Jina

0 Likes
18 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Beste @Daffie ,

Dit is een Full HD tv uit 2016. UE32N5300AWXXN. VESA maat 100 mm x 100 mm. Gewicht: 3,9kg. Grootte scherm: 32"

Laat je even voorlichten bij https://www.debeugelknaller.nl/ of https://www.tvbeugels.nl/

Misschien zelf ook even zoeken met deze gegevens..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
marcel60
Apprentice
Opties

Ik heb eerder met zelfde muurbeugel van Vogel een Samsung 43 inch TU7000 opgehangen, ging perfect.

Met de M8 45 (4,5cm lang) bouten en 2,5 busje (in de Vogel doos) er tussen gezet. Schroef komt dan voldoende in schroefdraad om goed vast te zitten en niet te ver waardoor je door het gat gaat en bij de electronica komt. Bijkomend voordeel er komt ruimte tussen de muur en TV waardoor je nog net met hand een HDMI kabel of usb stick kunt aanbrengen of wisselen.

Echter heb zelf een Samsung 43 inch RU7440SXXN gekocht en die heeft zelfde VESA afmetingen 200x200, echter systeem is anders. Bij de TV zitten 4 plastic hulpstukken die je in de 4 gaten achterzijde TV moet stoppen.

Aan bovenzijde vallen deze doppen maar stukje in het gat en in de onderste veel verder. Ik kan ze wederom met die M6 45 bouten vastzetten, niet te kort en niet te ver in het schroefdraad. Echter de muurbeugel lopen schuin zitten dus niet boven en onder even ver van de TV af. Nou breekt mijn klomp staat nergens aangegeven waarom en of dat zo hoort.

Van alles geprobeerd, dacht toen zal zo horen, mogelijk moet TV iets schuin aan de muur hangen. 

Echter tot mijn verbazing de beugels aan de strip gehangen en TV hangt keurig recht. Dit verschil in diepte van de hulpstukken hoort dus zo. Die busjes van Vogel heb ik dus nu helemaal niet meer nodig.

Hopelijk geeft dit verhaal wat duidelijkheid.

Jefke1959
First Poster
Opties
Hallo met Jef welke 4 bouten en afstandhouders heb ik nodig voor mijn Samsung QE55Q74TAL aan een ophangbeugel,heel graag een reactie
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Jefke1959 ,

Over welke beugel gaat het?

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Jefke1959 ,

Hierbij alvast wat info. Zie pagina 7 t/m 10 van de User Manual:

https://downloadcenter.samsung.com/content/EM/202005/20200507162813001/BN68-10106D-01_UM_QTQ80D%20QT...

signatureee
Groet, Dick

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jefke1959, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community!

Is het je gelukt om je TV aan de muur op te hangen? Bij de beugel die je koopt worden vaak de juiste schroeven en opvulbusjes al meegeleverd.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Ruud84
First Poster
Opties
Hallo heb een vogel tv beugel en de ue65au9070 tv wil hem ophangen aan de beugel die ik al heb de tv vesa 200 en 20 kilo dit gaat lukken echter welke bouten hiervoor heb een extra setje bij de beugel .. maar welke geschikt
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Ruud84 ,

Lastig lezen zonder punten tussen de regels.
Heb je wat meer duidelijkheid? Welke heb je al?
Welke Vogel? Heb je een foto van het geheel?

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Ruud84 ,

Is je probleem inmiddels opgelost? Er staan nog vragen open..

signatureee
Groet, Dick