op 08-10-2019 07:07 PM
Ik woon de helft van het jaar in de USA en de helft in NL. Op beide plaatsen heb ik een Samsung TV uit de 7 serie. respectievelijk 2 en 3 jaren oud. Op de Nederlandse TV is de NPO Start app geinstalleerd en werkt perfect. Ik wil de app ook op mijn Amerikaanse TV installeren maar deze app is daar niet down te loaden. Iemand enig idee hoe dat wel kan?
N.B.: overigens kan ik wel NPO Start op de TV in de USA kijken via een omweg: via mijn (Nederlandse) iPad, dan streamen via mijn Apple TV. Maar nogal omslachtig!
Opgelost! Ga naar oplossing.
08-10-2019 07:18 PM - bewerkt 08-10-2019 07:22 PM
Goedenavond @wimjanssen , Wim,
Dit is helaas niet mogelijk en heeft o.a. te maken met auteursrechten. Niet te downloaden in de Store.
Mogelijk is het app aanbod beperkt voor Nederland met een buitenlandse tv. App aanbieders kunnen namelijk op verschillende manieren een app aanbieden; op regio, dus de fysieke locatie waar de tv staat, en op Model Code.
08-10-2019 07:18 PM - bewerkt 08-10-2019 07:22 PM
Goedenavond @wimjanssen , Wim,
Dit is helaas niet mogelijk en heeft o.a. te maken met auteursrechten. Niet te downloaden in de Store.
Mogelijk is het app aanbod beperkt voor Nederland met een buitenlandse tv. App aanbieders kunnen namelijk op verschillende manieren een app aanbieden; op regio, dus de fysieke locatie waar de tv staat, en op Model Code.