Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tv ophangen

(Onderwerp aangemaakt op: 08-10-2019 07:39 PM)
24504 Weergaven
Jina
Student
Opties

Hallo,
Ik wil graag mijn tv ophangen maar ik ben niet zo zeker van of ik het goed ga doen, want aan de achterkant van me tv zie ik wel 4 schroeven gaatjes maar de 2 bovenste is zo niet diep om de schroef goed naar te binnen te kunnen gaan en ik vraag me af dus kan zo een klein schroef zo een groot tv opvangen en hoe kan ik het beste schroeven of hoe kan ik het beste te werk gaan om vanaf begin te Beginnen bv mag de tv op grond om eventueel de potten er af te halen en hoe kan ik dat het beste doen.

en wat ik nog tegen kwam op internet bij het zoeken, kwam tegen dat er een speciaal schroeven is voor ophangen van tv en die zou ik moeten eigenlijk al hebben omdat die moet bij zetten bij het aanschaffen van tv. Maar die heb ik dus niet gekregen. 
Tv model is samsung ue78ks9000l
En de beugel die ik gekocht heb is van vogel’s univeral tv wall mount 40-100 inch

Ik hoor het graag terug,
Met vriendelijk groet
Jina

0 Likes
18 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @Jina , Jina,

Het ophangen van een tv is van vele factoren en wensen afhankelijk. Gewicht, grootte in inch, VESA, vast, draaibaar of kantelbaar.

Is de volledige Model Code van de tv UE78KS9000LXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.

Ik hoop dat je hier gekeken hebt alvorens een juist model te vinden 🙈.

Niet eerst iets aanschaffen en vervolgens tot de conclusie komen dat het niet past.

https://www.vogels.com/nl-nl/c/tv-beugels

Het gewicht van de tv is 48,8 kg en de grootte van het scherm is 78 inch.

Wat is VESA:

https://www.ergowerken.nl/service/wat-is-vesa/

Anders hier even informeren: https://www.tvbeugels.nl/samsung-tv-beugels/

Hopelijk heb je zo voldoende informatie..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
Jina
Student
Opties

Hallo,

ik wil het gewoon recht ophangen niet kantelbaar of draaibaar.

Model: UE78KS9000L

Type no: UE78KS9000

VESA is 600x400

ik heb idd gekeken en zelfs de model en type nummer meegenomen naar mediamarkt waar ik tv had gekocht met hun advies heb een beugel gekocht en die beugel kan van  40-100 inch 102-254cm aan en kan een gewicht van 80kg aan 

mij heb in de handleiding gekeken hoe het eventueel opgehangen kan worden maar wat ik mis bij de tv is de hulpstuk voor wandmontage als het goed is die moest bij de tv zetten bij het aanschaffen en op de tekenen bij de handleiding geeft die ook aan eerst moet die hulpstuk voor wandmontage in de VESA gaten komen dan de beugel en dan pas de standaardschroef , ziet u de foto’s voor meer info wat ik met hulpstuk voor wandmontage bedoel waar de potlood naar gewezen is

alvast bedankt 

Deze bouten/hulpstuk voor montage mis ikDeze bouten/hulpstuk voor montage mis ik

De vogels test gaf ook deze aan dat het goed is. Met behulp van de link die u gestuurd had kwam ook deze uitDe vogels test gaf ook deze aan dat het goed is. Met behulp van de link die u gestuurd had kwam ook deze uit

Deze Materiaal heb ik bij de beugel gekregenDeze Materiaal heb ik bij de beugel gekregen

0 Likes
Daffie
First Poster
Opties

Beste,

Ik heb IDENTIEK hetzelfde probleem met de 2e TV voor in de keuken.

Ook hier mis ik gewoon het "hulpstuk voor wandmontage" zat zo mooi omschreven is als in de handleiding.

Ik heb 4 gaten in de TV ter grootte van een M8.  Enkel zonder schroefdraad.  Helemaal onderaan is daar wel schroefdraad voor een M4.

Echter heb ik iets nodig om de cilinderruimte tussen de M4 draad en het gat wat M8 dik is op te vullen, wat jullie noemen: "hulpstuk voor wandmontage"

0 Likes
Daffie
First Poster
Opties

Ondertussen te weten gekomen dat ik deze stukken nodig heb:

BN61-13852A 2X
BN61-13853A 2X

Dit via samsungonderdelen.com

Met verzending 21€, dat is schandalig!

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @Jina ,

Sowieso nooit iets bij MediaMarkt aanschaffen. Ik spreek uit ervaring.

Een hulpstuk is niet nodig, dus retour afzender. Ziet er lekker uit, die materialen 🍝.

Veertien dagen wettelijke bedenktijd en geld terug.

Je hebt gewoon een goede VESA beugel nodig en deze tv geeft ook support voor zo'n beugel.

Kijk bij Specificaties en dan Alle Specificaties Weergeven. Dan bij Accessoires.

https://www.samsung.com/nl/tvs/suhd-ks9000/UE78KS9000LXXN/

Laat je gewoon adviseren door een deugdelijk bedrijf welke ik al had opstuurd.

https://www.tvbeugels.nl/samsung-tv-beugels/

Suc6!

Groet, Dick
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @Daffie ,

Misschien handig om even de gegevens van de 2e tv door te geven. Ik kan je zo niet adviseren.

Svp de volledige Model Code, dus met XXN op het eind, van de tv doorgeven. Zie de sticker op de achterzijde van de tv. 

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
Daffie
First Poster
Opties

Mijne code:

UE32N5300AWXXN

dus ondertussen mail gehad van Samsungonderdelen en volgens hun:

BN61-13852A 2X
BN61-13853A 2X

Maar Vogels stuurde met terug dat Samsung fout is en ik deze zou nodig hebben:

BN61-13518A

?? 

0 Likes
Jina
Student
Opties

Bedankt

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Jina, de voet zou los moeten kunnen. Wellicht dat je een schroef over het hoofd ziet? Stuur anders even een foto mee. 

rsz-846676