Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung frame 2024 NPO start app

(Onderwerp aangemaakt op: 4 weken geleden)
250 Weergaven
Henk43
Apprentice
Opties

Hallo Allemaal,

Ik heb sinds kort de Samsung frame 2024 maar ik kan geen NPO start app downloaden. Wel videoland en NL ziet bijvoorbeeld. Heeft iemand enig idee hoe dit kan?

MvG,

Henk

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemorgen @rubenrietveld ,

Er zijn meerdere mensen die dit probleem hebben met de 2024 modellen.
Waarschijnlijk moeten de makers van de NPO app nog aanpassingen doen voor het nieuwe platform.
Om meer duidelijkheid te krijgen, kun je het beste contact opnemen met NPO.
Samsung maakt deze app niet. https://npo.nl/overnpo/klantenservice
De app op de Freestyle is een andere app dan de tv app.

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedenavond @Henk43 ,

Je bent vergeten om de volledige modelcode te vermelden. Op de achterkant van je TV zit een sticker. Graag even vermelden👍

Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Graag incl. de letters XXN.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
GerwinVG1
Journeyman
Opties

Geachte Henk,

Bedankt voor uw vraag over de NPO Start app op uw nieuwe Samsung The Frame TV uit 2024. Helaas bieden de zoekresultaten geen directe oplossing voor dit specifieke probleem. Echter, hier zijn enkele suggesties die u kunt proberen:

1. Controleer of de NPO Start app beschikbaar is in de Samsung App Store voor uw regio/land. Sommige apps zijn beperkt tot bepaalde regio's vanwege licentie-overeenkomsten.[3]

2. Probeer de TV volledig te resetten naar fabrieksinstellingen en installeer de app opnieuw. Soms kunnen tijdelijke bugs of instellingen de installatie belemmeren.[4]

3. Zorg ervoor dat uw TV is bijgewerkt naar de nieuwste software-versie. Nieuwe app-compatibiliteit wordt vaak toegevoegd via updates.

4. Als de app nog steeds niet beschikbaar is, kunt u contact opnemen met de Samsung klantenservice voor verdere assistentie met uw specifieke model en regio. Zij kunnen u mogelijk meer informatie geven over app-beschikbaarheid.[3][4]

Het is ongebruikelijk dat populaire streaming-apps als NPO Start niet beschikbaar zijn op een nieuwe Samsung smart TV. Hopelijk lost een van bovenstaande suggesties het probleem op. Mocht dat niet het geval zijn, neem dan gerust contact op met Samsung voor verdere ondersteuning.

 

0 Likes
Henk43
Apprentice
Opties

Hallo Patrick, bedankt voor je reactie. De modelcode is QE50LS03DAUXXN.

Henk43
Apprentice
Opties

Hallo Gerwin, excuus ik had jouw reply nog niet gezien. Hoe kan ik punt 1 checken? Ik kan hem niet vinden in de app store op de tv dat is namelijk het probleem. Ik woon in NL, ik heb de tv in NL bij Expert gekocht en NPO is app voor NL. Lijkt mij dus dat hij in NL regio te downloaden moet zijn.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Henk43,

 

Bedankt voor jouw bericht. NPO biedt sinds het vernieuwen van de app het niet meer aan op alle Smart tv's. Dit komt o.a. dat jouw nieuwe televisie op een besturingssysteem draait waarvoor de NPO Start niet voor gemaakt is. Misschien is het wel beschikbaar op jouw tv kast? Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
rubenrietveld
First Poster
Opties

Hier exact hetzelfde probleem. Samsung Frame (2024) "65, waar de NPO app niet in te vinden is. Ik ben in Nederland en de televisie via de Nederlandse Samsung webshop gekocht en bezorgd. Software is up-to-date en alle andere Nederlandse apps zijn er wel gewoon. Eigenaardige is dat de Samsung Freestyle (2de generatie) die we als promo bij de televisie hebben gekregen WEL de NPO app heeft...

0 Likes
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemorgen @rubenrietveld ,

Er zijn meerdere mensen die dit probleem hebben met de 2024 modellen.
Waarschijnlijk moeten de makers van de NPO app nog aanpassingen doen voor het nieuwe platform.
Om meer duidelijkheid te krijgen, kun je het beste contact opnemen met NPO.
Samsung maakt deze app niet. https://npo.nl/overnpo/klantenservice
De app op de Freestyle is een andere app dan de tv app.

signatureee
Groet, Dick