Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Smart Hub wordt bijgewerkt probeer het later opnieuw

(Onderwerp aangemaakt op: 15-12-2020 08:15 PM)
4849 Weergaven
MathWeijzen
Journeyman
Opties

Al veel over gelezen en geschreven,,,smart hub wordt bijgewerkt probeer het later opnieuw....

Ik heb mijn tv Samsung ue48j5200awxxn uit 2017 verkocht aan vriend uit Belgie, deze krijgt nu bovenstaande melding en kan geen apps starten. Lees hier bij velen dat Smart Hub reset heeft geholpen bij ons niet dus...tv is geheel nieuw geinstalleerd van voren dus een tv reset naar fabrieksinstellingen zal het probleem ook wel niet oplossen. Heeft bij mij in Nederland altijd gewerkt...ligt het soms aan Belgische tv kabel aanbieder...lijkt mij stug, maar mensen hier benoemen dit.

Ik denk zelf nu aan Hulp op afstand van Samsung,..of heeft iemand nog een andere oplossing...van de stroom af en wachten of...? Meer info over de tv heb ik nu niet alleen type nummer.

bvd

Math

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MathWeijzen
Journeyman
Opties

Update:

Smart Hub verbindingstest ->Foutmelding ERR08007

Ik weet niet wat er fout gegaan is of hoe hun geinstalleerd hebben, maar na Factory Reset werkt alles weer (ook zonder Samasung account) 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @MathWeijzen , Math,

In principe moet dat niet uitmaken, want de Model Code UE48J5200AWXXN is een Benelux model.

Is hij daar ingelogd met een Samsung-account? Is de softwareversie van de tv de 1150.0?

Is het mogelijk om een Smart Hub verbindingstest te doen?

(MENU/123)→MENU→Ondersteuning→Zelfdiagnose→Smart Hub-verbindingstest

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @MathWeijzen,

Laat je weten hoe de Smart Hub verbindingstest gaat? Je kunt ook eens proberen om de TV bekabeld aan te sluiten of tijdelijk met een mobiele hotspot testen om te kijken of dat wel werkt 👍

rsz-846676
MathWeijzen
Journeyman
Opties

bekabeld of hot-spot, denk je dat de Internet verbinding slecht is of...hij is gewoon verbonden met Internet en verbinding is goed.  Ik heb  trouwens een hele tijd gebabbeld met iemand van Samsung over WhatsApp op de foon ( duurde 8 uur wel eer deze reageerde..), die geeft aan dat het een software probleem is en dat ik de tv 1 uur van de stroom kan halen en als dat niet werkt factory reset, en als laatste Hulp op afstand (die zullen het dan verhelpen zegt ie..). 

Gekke is dat ik gisteren op mijn gloednieuwe tv, Samsung UE58TU7170 vergelijkbaar probleem had, Internet Browser start maar kan geen pagina´s laden, sommige apps starten niet meer op zoals Rakuten.tv. Ik heb vervolgens een Factory reset gedaan (tijdens installatie vindt hij niet het kastje van Canal Digital, dat moet ik dan handmatig doen, vindt ik vreemd...) en ingelogd met mijn Samsung account (had ik eerst niet...of dat veel uitmaakt?) en alles werkt weer bij mij. De tv in dit topic staat niet meer bij mij maar zo gauw als mogelijk is dit dan toch eerste wat ik wil proberen en de Smart Hub verbindingstest, wordt vervolgd!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Alright, ik hoor het graag! Wel apart dat het met je nieuwe TV ook voorkwam. Dan kan het best zijn dat het aan het netwerk ligt. 

Om dat uit te sluiten kun je inderdaad de hotspot eens proberen.

rsz-846676
Oplossing
MathWeijzen
Journeyman
Opties

Update:

Smart Hub verbindingstest ->Foutmelding ERR08007

Ik weet niet wat er fout gegaan is of hoe hun geinstalleerd hebben, maar na Factory Reset werkt alles weer (ook zonder Samasung account) 

BruceH
Community Manager
Opties

Top! Niets meer aan doen 😉

rsz-846676
0 Likes