op 15-11-2022 08:05 PM
gisteren viel hij voor het eerst uit, na 20 seconden ook weer aan. Na de derde keer online gezocht, remotes gecontroleerd, niets uit kamer gelegd, niets, stekker een minuut er uit, zelfde euvel, factory reset, zelfde euvel. nu valt hij elke 30 seconden uit. links boven in beeld groene zweem, rechts onderin rode en blauwe vlekken, en dan zwart, even QLED logo dan home, maar voordat ik in menu kom, valt hij weer uit. zal dadelijk foto's of video uploaden, maar iemand een idee, of beter een oplossing? zie nl dat het best vaak voorkomt...
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 21-11-2022 04:43 PM
ik gooi toch nog een keer het balletje op, hoe kijkt Samsung tegen mijn case aan;
1. Oktober 2013 in koop een f8500 Plasma TV van Samsung, geweldig apparaat
2. Medio 2015 plasma paneel gaat kapot, wordt onder garantie vervangen.
3. Begin 2017 plasma paneel gaat weer kapot, (vertical banding), Samsung maakt geen plasma's meer en wil hem dus niet repareren, maar ik kan met bijbetaling een nieuw 4K LCD toestel kopen
4. Begin 2019 gaat ook dat paneel kapot, light bleeding onderaan paneel, wordt in april 2019 vervangen
5. April 2020 paneel gaat kapot, zelfde euvel, duurt tot oktober dat ik een vervangend toestel krijg met bijbetaling. In oktober 2020 ik krijg eindelijk na heel veel communiceren een QE50Q60T
6. Oktober 2022 mijn QE50Q60T begeeft het...
6 schermen in 9 jaar... En boven heb ik 2 Samsung toestellen, 1 van 8 jaar oud en 1 van net een jaar...
op 22-11-2022 12:55 PM
Het is natuurlijk niet fijn wanneer je TV het niet meer goed doet. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie op je TV vanaf het moment van aankoop en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld. Ook na deze periode kunnen we de TV uiteraard repareren, echter worden er dan wel kosten voor berekend. Bij het opmaken de kosten houden we uiteraard wel rekening met de leeftijd van jouw TV.
Naast de 2 jaar fabrieksgarantie heb je ook een wettelijke garantie, wil je hier meer over weten kijk dan hier: https://bit.ly/2cewohi
Groeten,
Martijn
op 22-11-2022 01:04 PM
Hi Martijn, sorry dat ik wat kort ben, maar een standaard antwoord geven op mijn vraag, geeft mij de keuze te denken dat of Samsung dus feitelijk RUK-TV's maakt die maar 2 jaar meegaan en dat het ze niets kan schelen wat hun klanten daarvan vinden, of je hebt als community manager gedacht dat dit een klantvriendelijk antwoord was, waar ik als klant van Samsung op zit te wachten. Beide geven mij een f*(k u klant gevoel.
op 22-11-2022 01:13 PM
Wij maken prima TV's, die ook zonder probleem langer meegaan dan de 2 jaar waar jij het over hebt. Als fabrikant hebben wij ook een reparatieplicht, wil je weten wat jouw mogelijkheden hierin zijn neem dan contact op met je verkoper. In de link die ik eerder met je heb gedeeld kan je rustig doorlezen wat de eventuele mogelijkheden hierin zijn.
op 22-11-2022 03:25 PM
Ik wil niet elke twee jaar kijken wat mijn mogelijkheden zijn, ik wil een tv die aanzienlijk langer dan 2 jaar meegaat. En de verkoper is Samsung, vandaar dat ik bij Samsung aanklop. En laat nu Dick maar weer antwoorden, want ik zit niet te wachten op standaard antwoorden.
op 06-12-2022 06:40 PM - laatst bewerkt op 07-12-2022 11:59 AM door MartijnK
en het blijft niet lopen, nadat ik het aanvraag formulier heb ingevuld en geen aankoopbon kon overleggen, maar wel een omruilbon van Samsung heb ik alsnog moeten bellen om dat uit teleggen, iemand aan de telefoon gehad, alles leek opgelost, 2 weken verder krijg ik weer een mail dat ze niets kunnen zonder aankoopbon met dealer gegevens. Ik heb geen aankoopbon, ik wil mijn tv terug gerepareerd
op 07-12-2022 09:58 AM
krijg net een mailtje van CE Repair;
Helaas is het onderdeel wat nodig is voor herstel van uw toestel niet leverbaar.
Wij hebben bij Samsung een verzoek ingediend voor creditering of omruiling van het toestel.
Zodra wij hier een reactie op hebben zullen wij dit aan u laten weten.
Ik kan het bijna niet geloven, maar ik wil best iets bijbetalen voor de 50"Neo QLED 4K 50QN90B...
07-12-2022 12:03 PM - bewerkt 07-12-2022 03:01 PM
Hoe dit er precies uit komt te zien is mij niet bekend. Je zal van ons uit een bericht ontvangen met de vervolg stappen en hoe dit opgelost zal worden. Ik zal beide afdelingen alvast op de hoogte brengen. Houd je e-mail goed in de gaten mijn collega's zullen je namelijk per mail op de hoogte brengen.
Groeten,
Martijn
op 08-12-2022 04:27 PM
@MartijnK ik zie dat jullie mijn posts over de mails van Cerepair verwijderen, maar om het dossier voor andere eigenaren die met CE te maken krijgen compleet te houden, kreeg er gisteren dus 1 over het uploaden van de aankoopbon, nogmaals alles aangeleverd en uitgelegd dat die er niet is , kreeg er vanmorgen weer 1, heb daar ook weer op gereageerd met uitleg waarom er geen aankoopbon is, kreeg toen een mail van een medewerkster waarin ze uitlegde waarom ze die nodig hadden, daar stond een telefoonnummer bij, meteen gebeld en verhaal verteld, die zei meteen, ik denk dat de vorige niet gelezen hebben wat u gestuurd heeft, ik zie dat alle referentienummers en voorwaarden kloppen, ik ga het meteen regelen... 😎
op 09-12-2022 08:33 AM