op 15-11-2022 08:05 PM
gisteren viel hij voor het eerst uit, na 20 seconden ook weer aan. Na de derde keer online gezocht, remotes gecontroleerd, niets uit kamer gelegd, niets, stekker een minuut er uit, zelfde euvel, factory reset, zelfde euvel. nu valt hij elke 30 seconden uit. links boven in beeld groene zweem, rechts onderin rode en blauwe vlekken, en dan zwart, even QLED logo dan home, maar voordat ik in menu kom, valt hij weer uit. zal dadelijk foto's of video uploaden, maar iemand een idee, of beter een oplossing? zie nl dat het best vaak voorkomt...
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 20-01-2023 11:37 AM
Je zal vanuit de omruilafdeling bericht gaan worden. Wanneer je toendertijd geen bijbetaling hebt gedaan voor de nieuwe TV zal er ook geen factuur beschikbaar zijn. De fabrieksgarantie gaat dan verder vanaf het moment vanaf de aankoop van de eerdere TV. Heb je wel een bijbetaling gedaan dan zal de fabrieksgarantie opnieuw van start gaan vanaf het moment van bijbetalen.
Groeten,
Martijn
op 20-01-2023 12:14 PM
Hi Martijn, dank, dit is een antwoord waar ik wat mee kan.
Maarrrr laat het nu net zo zijn dat, gezxien de situatie, explicit anders in de mail staat;
ik hoop snel van de omruilafdeling te horen.
en ik neem aan dat je begrijpt dat ik de 9 weken (and counting) meeneem in de omruil.
op 20-01-2023 12:29 PM
op 20-01-2023 01:46 PM
En nu zijn we terug bij af, en blijkt dat klant- of referentienummers bij Samsung niet gebruikt worden. Op 30 oktober 2013, ja, 2013 kocht ik een Samsung PS51F8500 plasma tv, destijds een van de beste plasma's die er waren, werkelijk een fantastisch beeld.
die ging begin 2016, ruim binnen de twee jaar garantie kapot en kreeg ik een nieuw paneel,
dat paneel ging eind 2016 helaas ook kapot, en ik wilde heel graag een nieuw paneel omdat plasma mij zeer beviel. Maar helaas Samsung wilde/kon dat niet vervangen en na veel mailen en bellen, mocht ik uiteindelijk in maart 2017 voor 380,00 euro bijbetaling een 4K led scherm kopen.
Dat was mijn eerste 4K tv een UE49KS7000S. Die werd echter pas begin maart 2017
maar ik kreeg daarvoor een korting van 17,50 🙂
Die TV ging in maart 2019 ook kapot en ik mocht weer voor bijbetaling een reparatie uit laten voeren.
Die ging vervolgens een jaar later ook weer kapot en ik mocht weer bijbetalen,
Die ging vervolgens begin 2020 ook weer kapot en toen ik daarvoor een nieuwe TV mocht kopen bij Samsung voor een prijs die 120,00 euro hoger was dan bij Coolblue of BOL, was bij mij de maat vol en heb ik support gezocht op dit forum (lightbleeding). Dat hielp, maar het duurde 6 maanden voordat er een reactie kwam. Op 8 oktober kreeg ik ter compensatie voor de TV en alle jarenlange ellende de QE50Q60T. Ik kreeg een mail met een complete fabrieksgarantie en een opmerking dat het omruil (geen factuur) bestand niet gedeeld kon worden. Die TV gaat op 13 november kapot, pas nadat er via de telefoon door iemand van Samsung VOC met excuses over het niet aanwezig zijn van een factuur, zou hij door CE repair gerepareerd worden (voeding), toen niet meer omdat het onderdeel er niet meer is zou hij omgeruild worden of kreeg ik mijn geld deels terug. Ik heb toen geantwoord dat ik wellicht mijn TV terug wil hebben omdat ik deze situatie voorzien heb, maar dat kon niet meer.
en nu heb ik deze mailwisseling met jou, omdat er een afdeling niet leest wat er aan de hand is.
Ik wil een gerepareerde TV, een deel van mijn geld terug (ik snap dat dat moeilijk is, maar een echt goed voorstel voor een bijbetaling op een 50 inch Samsung Neo QLED QN93B is ook welkom) of mijn oude T^V terug, maar dat zal niet gaan.
dus..
op 20-01-2023 01:52 PM
op 21-01-2023 01:21 PM
Hi Martijn,
daar graag urgentie aan geven, ik krijg vanmorgen een mail dat als ik niet snel een originele factuur overleg van mijn laatste toestel, het dossier gesloten wordt!!
Het kan niet zo zijn dat Samsung mij bij het omruilen niet van alle documenten voorziet, lijdt tot waar we nu zijn, toestel innemen, niet repareren, en dan eenzijdig beslissen, geen omruil, deels vergoeding, maar ook geen TV meer. Het zou betekenen dat Samsung zich mijn TV toegeëigend.
op 23-01-2023 11:15 AM
Ik heb alle documenten doorgezet naar de juiste afdeling en hen gevraagd dit zo snel mogelijk op te pakken en je hierover berichten.
Groeten,
Martijn