Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

qe50q60tasxxn werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 24-09-2024 07:18 PM)
190 Weergaven
samjaxx
First Poster
Opties

Sinds gisteren werkt de Samsung TV modelnummer qe50q60tasxxn

niet meer 

Bij aanzetten staat het beeld heel even op kleur om de 10 Seconden licht het beeld zwarte vlekken met olie kleur op, daarnaast knippert het standby lampje ook op afstand-bediening reageert de tv ook niet meer op.

Ik lees heel veel van dezelfde klachten van dit model. Ik heb deze tv gekocht december 2020. Volgens monteur heb ik geen garantie en moet ik 310 euro betalen. 79 euro korting in verwerkt. 

Zover ik weet als je geregistreerd heb kreeg je 5 jaar garantie blijkt dus niet zo te zijn.

Vervolgens krijg ik een aan bod van een tv die 699 kost al standaard voor 679. ??

Ik voel mij een beetje opgelicht. Omdat ik de tv toen ook met korting heb gekocht omdat de vorige ook zo kapot was gegaan.

Ik heb ook de 65" QLED 4K 65Q70B (2022)

Gekocht binnen een jaar was het zelfde probleem die is wel zonder moeite gemaakt. Wat ik me af vraag is waarom iedreen zelfde probleem heeft met de zelfde tv's ze gaan niet langer mee dan 3 jaar.

0 Likes
16 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedenavond @samjaxx ,

Hiervoor moet je bij de leverancier zijn i.v.m. wettelijke garantie.
De leverancier is wettelijk verplicht jou een deugdelijk product te leveren.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...
https://business.trustedshops.nl/blog/consumentenrecht

signatureee
Groet, Dick

samjaxx
First Poster
Opties
De leverancier is samsung zelf.
0 Likes
samjaxx
First Poster
Opties
En de pagina werkt niet die u stuurd
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @samjaxx,

Bedankt voor jouw bericht en uitleg van de situatie. De 5 jaar lang garantie is voor de 2024 televisiemodellen. Bij de prijsopgave die je van de monteur hebt gekregen is al de coulance van Samsung er van afgehaald. Had je de bod voor een nieuwe televisie gekregen van een bepaalde afdeling of zie je dat in onze kortingsportaal?

Met groet,

Ajay 

rsz-846676
samjaxx
First Poster
Opties
Dat klopt 699 koste de tv en heb 679 betaald. Voor edn nieuwe vind ik niet echt een korting.Maar nog ben ik niet te vreden. Met de service van de garantie op een erkent probleem. Die vaker voor komt. Ik had fijner gevonden vanuit jullie kant. Dat het kosteloos gemaakt wordt. Omdat het probleem bekent is heel internet staat er mee vol. Wat vind vind u er zelf van als u een tv koopt bij philips en gaat na 2 a 3 jaar kapot. Met een bekent probleem. Hoe zou jij dat graag op gelost hebben
0 Likes
samjaxx
First Poster
Opties
Je verwacht dat iets langer mee gaat dan 5 jaar
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie samjaxx,

De oordeel van de technische monteur is wel hier leidend in en het probleem is niet intern bekend bij ons. Ik hoop dat je via de kortingsportaal wellicht een andere televisie voor de juiste prijs kan vinden.

Met groet,

Ajay

rsz-846676
samjaxx
First Poster
Opties
Volgends de meneer die ik gesproken heb wel. En op deze pagina staat ook genoeg 2022 2023. Zijn er meldingen geweest. En probleem is bij de monteur ook bekent. Vandaar ze ook zonder te kijkrm naar mijn tv al weten wat het is en wat het kost
0 Likes
Nadia233
First Poster
Opties

Precies hetzelfde bij mij. Gaat aan, krijg beeld en opeens een vlek en daarna een zwart beeld. Gaat dan automatisch uit en weer aan.

0 Likes