Hallo, Ik heb net een tv gekocht, alleen er zijn 2 dunne verticale strepen op het scherm. Resetten e.d.... Bekijk bericht
Hoi @Lion28 , Thanks! Ziet er niet best uit. Vervelend dat dit bij een nieuwe tv gebeurt!Hier is spr... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
| Custom List Message Item |
|---|
|
Hallo, Ik heb net een tv gekocht, alleen er zijn 2 dunne verticale strepen op het scherm. Resetten e.d.... Bekijk bericht Hoi @Lion28 , Thanks! Ziet er niet best uit. Vervelend dat dit bij een nieuwe tv gebeurt!Hier is spr... Bekijk bericht |
|
Ik wil mijn emailadres wijzigen van mijn samsung account van mijn tv. Maar wat ik ook doe ... ik ontvang geen code in mijn mailbox. Ook niet in... Bekijk bericht Hi @Monique Maas, goedemorgen. Is het je nog gelukt om het e-mailadres te wijzigen in het account? S... Bekijk bericht |
|
Hoi , mijn probleem : heb een 55 inch tv QE55Q70 RAL die niet meer reageert op de afstandsbediening behalve de aan en uit knop erg lang in te... Bekijk bericht |
|
Ik heb 2 weken geleden een nieuwe samsung smart tv UE65AU7092 gekocht en er zit op de linkse interne luidspreker een storing,ik heb al een... Bekijk bericht Hey Frieda, @fene , Laat er dan meer even een technieker naar kijken.Je moet dit regelen via de wink... Bekijk bericht |
|
Hallo, ik heb een samsung tv, model samsung ue70tu7020wxxn en heb sinds kort hdmi problemen. Ik heb al verschillende oplossingen voorbij... Bekijk bericht |
|
Goedemiddag, Frame (promotie) teak ontvangen. 2x korte lijst (zijkant) en 2x lang (onder/boven). Maar aan onderkant zou een inkeping/gat moeten... Bekijk bericht De cashback-actie is alleen van toepassing op uitvoeringen van 65 inch en groter. Groeten, Martijn Bekijk bericht |
|
Kan iemand mij vertellen waarom ik mijn slimme kalibratie niet op smartthings te zien krijg?? Bekijk bericht Hallo Remco Bij mij werkt het ook niet hoor, ik heb een samsung galaxy uit 2021 dus daar lig het nie... Bekijk bericht |
|
Hoi, ik kan mijn Samsung the Frame niet registreren via mijn MacBook, of iPad. Ik heb verder geen andere apparaten, behalve een iPhone. Alles van... Bekijk bericht En weet je nu ook waarom je niet voldoet aan de voorwaarden? Groeten, Martijn Bekijk bericht |
|
Mijn Samsung-Syncmaster-Xl2270hd heeft dubbel beeld. Ik gebruik hem als monitor, maar dit is nu niet meer te doen. Ik heb al de diagnose... Bekijk bericht Goedemiddag @Baukje1968 , Volgens de modelcode is het introductiejaar van deze monitor 2010. Niet 1 ... Bekijk bericht |
|
Weet jij hoe je chrome installeert op neo QLed 2021? Bekijk bericht @IronNext , Zoals ik eerder schreef: er zijn geen andere browsers beschikbaar voor Samsung tv's.Dus ... Bekijk bericht |
|
Goedendag, Sinds kort ben ik in het bezit van een geweldige Samsung 75qn93b neo qled tv. De televisie bevalt erg goed, alleen de... Bekijk bericht Helaas heeft de reset niets geholpen. Heb zojuist contact gehad met samsung en het schijnt vaker voo... Bekijk bericht |
|
Op 25 februari 2023 een The Frame besteld via de webshop van Samsung. Op 1 maart 2023 zou deze geleverd worden. Dynalogic gaf aan dat de tv niet... Bekijk bericht |
|
Hi, Recent heb ik de QN95BA 65 aangeschaft. Ik ben ingelogd en ik kan de tv bereiken met mijn telefoon via de smartthings... Bekijk bericht Hoi @Radjoe , Dat klopt inderdaad. Zie pagina 95 van de manual: https://downloadcenter.samsung.com/c... Bekijk bericht |
|
Hallo, December 2019 hebben mijn vrouw en ik een TV gekocht voor mn schoonouders. Ze zijn 80+. De TV ( QE65Q80RALXXN) geeft vanavond een... Bekijk bericht Gister gebeld, maar nee, nog niets bekend. Voorlopig kijken mijn schoonouders nog even tv op de iPad... Bekijk bericht |
|
Hoi Eddie, Zoals net via app besproken bied ik de tv te reparatie aan! Er loopt een kronkelende streep door het scherm, ook als de tv uit... Bekijk bericht Goedemiddag @LeylaAmrani1978 , Zou je dat hier willen doen? https://www.samsung.com/nl/support/repai... Bekijk bericht |
|
Vandaag de lijst ontvangen voor onze Frame 55inch. Top, maar de hoekjes aan de achterzijde boven springen er steeds uit.... Ze zijn moeilijk... Bekijk bericht HI @Thedutchteam, goedemiddag. Ik heb een terugkoppeling gehad en het is helaas niet mogelijk om dez... Bekijk bericht |
|
Hallo, Ik heb een nieuwe tv gekocht. Europees model volgens https://bit.ly/2c9QLfJ. De handleiding heeft alle talen behalve iets... Bekijk bericht Bol.com verkoopt niet alleen hun eigen spullen. Andere bedrijven kunnen hun spullen via verkopen. Ze... Bekijk bericht |
|
In december 2022 kocht in een The Frame 43". Ik maakte gebruik van de actie gratis lijst naar keuze, en ontving 6 januari bericht dat mijn... Bekijk bericht Hi @ArjenvanT, goedemorgen. Ik heb van mijn collega een terugkoppeling gehad. De lijst van jouw prom... Bekijk bericht |
|
Sinds enkele dagen heb ik geen geluid via de chromecast naar mijn q80 serie tv als iik de chromecast in elke andere tv in huis doe zijn er geen... Bekijk bericht |
|
beste ik heb in 2021 een Samsung Tv aangekocht, 75 inch 8K. 3.300 euro. Sinds enkele maanden valt het beeld altijd uit, zwart beeld, wel... Bekijk bericht Hoi @Wim T, goedemiddag. Dankjewel voor je terug koppeling en wat fijn om te lezen dat het is opgelo... Bekijk bericht |