mijN gloednieUwe tv van samsung vertoont na 48 Uur in gebruik zomaar 2 groene vertikale balken van links naar rechts of van rechts naar links ik... Bekijk bericht
Ik woon in Oostenrijk en wil Nederlandse apps. ik heb in Oostenrijk mijn televisie gekocht, namelijk de #qe50q67bauxxn
Ik kan echter veel apps... Bekijk bericht
Mijn tv #UE43NU7192U#it 2018 gekocht bij#mediamarkt heeft sinds kort aan de linkerzijde een zwarte verticale donkere schaduw. Het lukt nauwelijks... Bekijk bericht
Ik wil de app XCIPTV op mijn Smart TV installeren, deze staat niet in de app store van Tizen maar wel in de google play store, hoe kan ik de APK... Bekijk bericht
Ik wil het geluid van mijn Samsung QE55Q80R horen via mijn Yamaha stereoversterker.
Omdat deze Yamaha geen HDMI-ingang heeft, vraag ik me af of... Bekijk bericht
Beste,
Mijn televisie, Samsung UE50TU8000, laat even een paar seconden beeld zien, maar daarna gaat het scherm op zwart. De tv schakelt zich... Bekijk bericht
Onze samsung the frame 65 inch doet niets meer. Er brand geen ekel lampje.
ik heb de stroom er al af en weer op gehad. De afstandsbediening... Bekijk bericht
Samsung TV Plus is op zich als app een leuke toevoeging maar! Het wordt vervelend tot irritant als deze app altijd automatisch opstart zodra je... Bekijk bericht
Goedemorgen,
Ik heb nu 2 weken de samsung 75qn900btxxn met serienummer 0JHF3HKTB00025 waar ik heel blij en trots mee ben echter als ik Netflix... Bekijk bericht
Dag,
Ik heb onlangs een nieuwe tv gekocht, een 65qn900b voor in de slaapkamer.
prachtig toestel is het kleinere broertje van de tv in de... Bekijk bericht
Is er een mogelijkheid om meerdere schermen te kunnen beheren vanuit 1 plek, in ons bedrijf hebben we een stuk of 25 Samsung tv's hangen en die... Bekijk bericht
Geachte community,
Een maand of 3 geleden heb ik een Samsung TV overgenomen van een vriend, een UE49NU8000LXXN. De TV heeft heel af en toe... Bekijk bericht
Op mijn tv heb ik voor de 2e keer zonder reden dode pixels in het scherm.
de eerste keer gebeurde dit iets meer dan een jaar geleden. Nu... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung Qled 4K 65Q80A gekocht. Verticaal zit er bij beeld dat van links naar rechts beweegt een soort waas over het beeld. Het zijn een... Bekijk bericht
Op 29 november 2022 hebben wij een mail gekregen van Samsung met bedankt voor het meedoen met de promotie Samsung 65" OLED 4K S95B (2022) met... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung Q60BA tv aangeschaft. Voorheen kon ik mijn smartphone scherm delen maar nu komt hij niet meer naar voren. Niet via Airplay,... Bekijk bericht
Ik ben sinds begin december 2022 in het bezit van de fantastische 55 Neo Qled 4K 55QN95B en heb de hele E Manual uitgeprint maar wat ik nergens kan... Bekijk bericht
op 14 februari 2023 om 15:07:54 CET heb ik een mail gekregen dat het projectiescherm met bezorgdienst is meegestuurd. Vervolgens probeer ik de... Bekijk bericht