Chiudi

What are you looking for?

annulla
Visualizzazione dei risultati per 
Cerca invece 
Intendevi dire: 
Salta alla soluzione RISOLTO

samsung smart tv wel netwerk geen internet

(Argomento creato il giorno: 23-02-2017 10:12 PM)
120888 Visualizzazioni
hans4
Journeyman
Opzioni

mijn smarttv heeft plotseling geen verbinding meer met internet maar wel verbinding met draadloos wifi. Alle overige apparaten hebben wel verbinding via dat netwerk met internet

0 Likes
Salta alla soluzione
DickKoster
MegaStar
Opzioni

Hoi @Peterroos24 , Peter,

In ieder geval iets opgelost. Ik mis alleen nog de huidige softwareversie.

Is deze de 1351.3? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

De tv ondersteund idd geen 5 GHz. Hoe heb je de 35 Mbit/s op de tv gemeten?

Het kan niet zo zijn dat je op 2.4 GHz 130 Mbits/s en op 5 GHz tussen de 230 en 250 Mbits/s haalt en dat er vervolgens bijna niets overblijft.

Zou je voor mij het volgende kunnen proberen:

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Floris82
First Poster
Opzioni

Beste,

wij zitten met een gelijkaardig probleem. Netwerk wordt gevonden, maar geen internet op TV. Model: ue32eh5300. We hebben modem en TV gereset, maar helpt niets. TV is verbonden via netwerkkabel met modem. Tijdens TV reset kregen wij de melding: '800bronfout' wanneer die checkte voor internet. IP, MAC etc zijn weergegeven. Als we nu internet willen starten via smart hub krijgen we 'error_model_bind'. Dit was nog geen probleem voor de TV reset, dus ik zal hier ook wel iets verkeerd hebben gedaan.

Onze internet provider is Telenet.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opzioni

Probeer eens om tijdelijk een mobiele hotspot te maken en hiermee te verbinden. Werkt dat wel?

rsz-846676
Floris82
First Poster
Opzioni

Hey BruceH,

wij hebben geen antenne on een mobiel netwerk op te pikken. Deze is niet ingebouwd en hebben er geen apart gekocht. Kan dit dan nog steeds helpen?

Groeten

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opzioni

Ah, my bad. Dan is er geen andere optie om dit te testen. Op welke softwareversie draait de TV?

rsz-846676
0 Likes
Soluzione
fa19
Student
Opzioni

Beste,

Ik zit precies in dezelfde situatie en verkrijg dezelfde foutcode. Ik had het smart gedeelte van de tv nooit gebruikt en wenste netflix te installeren. Dat lukte me. Ik had internet verbinding en toen ik de tv later opnieuw opzette kreeg ik dezelfde foutcode als jij.

ik heb na contact met Samsung alles geprobeerd. Tv en router resetten, nieuwe kabel, Telenet provider gecontacteerd en het werkte nog niet. Conclusie Samsung:  mijn smart tv (ue46es5700) is te oud is voor internet/netflix. Mijn tv dateert van 2012, de jouwe ook. ik vind het wel eigenaardig dat Samsung jou ook niet zegt dat jou tv te oud is. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opzioni

We hebben vrijwel alles getest, ik ben inderdaad bang dat Netflix dit model niet langer ondersteund.

rsz-846676
0 Likes
fa19
Student
Opzioni

Het is geen kwestie van netflix. Nadat ik netflix geinstalleerd had en de tv nadien terug aanzette, was het ook niet meer mogelijk om met de tv op internet te gaan. Ik heb dus een smart tv die eigenlijk geen smart is.

Hoe kan dit uitgelegd worden.

0 Likes
TTke
Journeyman
Opzioni

Beste,

Wij hebben dit al meermaals aan de hand gehad. Altijd alles resetten, ... niks helpt.

Na 2 à 3 dagen werkt alles terug, zonder er iets aan te doen. Heb enkele jaren geleden ergens gelezen dat dit een probleem is met de server van samsung.

Mvg,

Tina

0 Likes
Sanerik
First Poster
Opzioni

Hallo

wij hebben een ue55h6200 en sinds een paar maanden valt de verbinding weg als we naar NPO start kijken. Inmiddels, sinds 2 weken over op Ziggo 250 MB en alles doet het goed. Vanavond voor het eerst verbrak de verbinding met de tv. De snelheidstest geeft een verbinding van 249,8 aan. Toch blijft de tv aangeven dat er geen verbinding is. Voorheen hadden we dit probleem nooit. 

0 Likes