Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung smart tv wel netwerk geen internet

(Onderwerp aangemaakt op: 23-02-2017 10:12 PM)
120930 Weergaven
hans4
Journeyman
Opties

mijn smarttv heeft plotseling geen verbinding meer met internet maar wel verbinding met draadloos wifi. Alle overige apparaten hebben wel verbinding via dat netwerk met internet

0 Likes
Spring naar oplossing
51 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Beste @satchmo (Louis Armstrong fan?) om welk model TV gaat het precies? En waar gaat het mis?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
satchmo
First Poster
Opties

Hallo,

(inderdaad fan van Louis Armstrong)  Het gaat over een  LCD Samsung UE55F9000 SN: ZBLL3SMDB00548

aangekocht 17/04/2014 5jaar garantie waarborg.

Ik kan via netwerkinstellingen mijn router of BBox terugvinden, tik de veiligheidscode in ...en dan gaat het systeem op zoek om de verbinding te leggen maar dat lukt niet meer (2jaar geleden wel) 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

(Goeie smaak!) Hmm, heb je toevallig al eens geprobeerd een bekabelde verbinding te maken met je router? En zie je bij draadloos internet nog wel gewoon het IP- en MAC adres staan hier? Menu > Netwerk > Netwerkstatus.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
satchmo
First Poster
Opties

bekabelde verbinding nog niet gemaakt.

Router staat een 5tal meter van tevee en ik denk niet dat wij zo'n kabel hebben.

Wij hebben digitale tv van telenet maar internet van proximus. 

het systeem haalt ipadres op. Heb gebeld met proximus om te checken dat dit het juiste is maar ze kunnen dat niet zeggen, het gebeurt automatisch was het antwoord. Het zou ook op mijn bbox moeten staan maar ik vind er enkel de sleutel en de benaming op terug.

Op alle aparaten die wij in huis hebben, telefoons en ipad werkt de verbinding zonder probleem.

ik krijg eigenlijk zelfde scherm al die mevr. Suzanne. Het systeem vindt alle mogelijk wifi verbindingen 2.4 CA9F en idem 5.8.  ook proximus wifi.

En vermits we ooit skypten via dat tvtoestel zou het moeten lukken dacht ik.

0 Likes
Manon74
First Poster
Opties

Beste, 

Bij mij verschijnt er dit:

foto TV.jpg

Mijn TV staat slechts 3m verwijderd van mijn modem en er staan ook geen objecten tussen beiden.

Wat kan ik doen (want voor mij is dit Chinees)? Provider (Telenet) contacteren?

Met dank.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Je kunt via de provider vragen hoe je de DHCP-server kunt aanpassen. Daarnaast kun je ook simpelweg even de router resetten door deze 1+ minuut van het stroom te halen.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Burer
First Poster
Opties
Bij het resetten van je tv wordt alles toch terug gezet naar fabrieksinstellingen?
Heb mijn tv laten kalibreren wordt dat dan ook terug gezet
0 Likes
JanVE1
First Poster
Opties

Beste, hebt u dit kunnen oplossen? Zit met zelfde probleem

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @JanVE1

Welke TV heb je precies? En kun je proberen tijdelijk een hotspot te maken met je telefoon en de TV hiermee verbinden, werkt dat wel?

rsz-846676
0 Likes
JanVE1
First Poster
Opties

model TV is UE55JU6000; getest met iphone via hotspot, maar ook hier geen draadloze verbinding op te zetten.

Lukt wel met bedrade verbinding.

0 Likes