Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem met joystick functie na Evo Kit

(Onderwerp aangemaakt op: 23-02-2017 09:53 PM)
297 Weergaven
chrispie
First Poster
Opties

Ik ben Chris en heb een probleem met de  joystick functie van de afstandsbediening van mijn UE55HU7500 tv.  Kan iemand hier mij misschien daarmee helpen, of heeft iemand hiervoor een tip?

Sinds ik daar een  SEK-2500 SMART Evolution Kit in heb gezet kapt de joystick functie van mijn orginele (eivormige) afstandsbediening er naar een paar dagen mee.  Aan/Uit en volume +/- blijven wel gewoon werken.

N.B. de verkoper van de Evo Kit verzekerde mij dat de 'oude' afstandsbediening gewoon zou blijven werken na de installatie.

Als ik mijn tv van de spanning af haal en na 2 minuten weer aanzet is het euvel voor een dag of 2 à 3 verdwenen en komt dan weer terug.

Sinds de evo kit installatie zijn er inmiddels vele sw updates geweest meer geen enkele heeft dit probbleem opgelost. Ook de (her-) pairing procedure lost dit probleem niet op.

Gr. Chis

UE55HU7500
0 Likes
3 Antwoorden
chrispie
First Poster
Opties

excuus het is geen SEK-2500U  maar een SEK-3500U UHD Evolution Kit die ik er in heb gezet.

UE55HU7500
0 Likes
Dick360
Explorer
Opties

Hi chrispie:

Mischien een hele simpele,haal je batterijen  eens uit de afstandbediening ,druk even op een

paar toetsen en dan de (volle?) batterijen herplaatsen (denk aan de polariteit!)

Meld je Ab. daarna weer aan.

Gr.

Lot
Big Cheese
Opties

Hoi Chris,

Heb je nog iets gehad aan de tip van Dick360?

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes