Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

One connect box hdmi

(Onderwerp aangemaakt op: 13-03-2020 01:05 AM)
8040 Weergaven
EB44
Apprentice
Opties

Momenteel ben ik me aan het oriënteren op een qled uit 2019, Q85 of de Q90. Op de site van Samsung zelf zie ik staan dat het een HDMI 2.0 aansluiting heeft. Op verschillende sites lees ik dat het gaat om een 2.0b aansluiting en niet om een 2.1. 2.0b zou voor de toekomst volstaan voor 4K/60fps (ps5). Zit deze verbinding standaard op de one connect box of moet deze omgewisseld worden?

is het omwisselen met de genoemde modellen mogelijk? Eventueel tegen betaling?

Spring naar oplossing
69 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @gerbenroos, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! 

Ook wij balen ervan dat de update is vertraagd. De verwachting is dat deze in het 1e kwartaal van 2021 wordt uitgerold.

Wanner we hier meer nieuws over hebben dan zullen we dit ook zeker delen.

Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen dan horen we dat natuurlijk graag van je!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Ouderaa
First Poster
Opties

Ik heb vorig jaar een QE65Q85R aangeschaft. Hier zou HDMI 2.1 op zitten en zou later via een update Arc aan toegevoegd worden.

Ik heb Een PS5 aangesloten, maar deze registreert alleen maar HDMI 2.0

Hoe kan dat? Specificaties gaven aan dat het HDMI 2.1 zou zijn. Ik gebruik, volgens richtlijnen, de hdmi4 aansluiting van de one connect box.

komt er nog een update?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Ouderaa,

Zoals mijn collega hierboven aangeeft, komt er in het voorjaar van 2021 een update voor eARC.

rsz-846676
0 Likes
Ouderaa
First Poster
Opties

Beste Bruce. 
Dat snap ik. Maar het gaat mij vooral om het HDMI 2.1 probleem. Heb ik/ krijg ik wel HDMI 2.1 op mijn tv of niet?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat wordt mede mogelijk gemaakt door de update, dus ja, dan krijg je ook HDMI 2.1 👍

rsz-846676
0 Likes
Ouderaa
First Poster
Opties

Dank voor het antwoord. Ik wacht af. 

0 Likes
gerbenroos
Apprentice
Opties

Ik zie dat kennelijk de nieuwe one box met hdmi 2.1 binnen is voor de 75Q900R. Betekend dit dat deze er ook is voor de QE75Q90R?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @gerbenroos,

Dit geldt alleen voor de Q900 serie. Heb je de volledige modelcode van de TV voor mij? 👍

rsz-846676
0 Likes
gerbenroos
Apprentice
Opties

Ja dat is de QE75Q90RALXXN. Dat de upgrade naar HDMI 2.1 zou komen was ook de reden dat ik toen 5500 euro ervoor betaald had. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Voor dit model hebben we geen andere One Connect Box. Dit geldt alleen voor de Q900 serie. Wel krijgt de TV in het voorjaar een update waarmee dit mogelijk wordt gemaakt.

rsz-846676
0 Likes