Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

One connect box hdmi

(Onderwerp aangemaakt op: 13-03-2020 01:05 AM)
8044 Weergaven
EB44
Apprentice
Opties

Momenteel ben ik me aan het oriënteren op een qled uit 2019, Q85 of de Q90. Op de site van Samsung zelf zie ik staan dat het een HDMI 2.0 aansluiting heeft. Op verschillende sites lees ik dat het gaat om een 2.0b aansluiting en niet om een 2.1. 2.0b zou voor de toekomst volstaan voor 4K/60fps (ps5). Zit deze verbinding standaard op de one connect box of moet deze omgewisseld worden?

is het omwisselen met de genoemde modellen mogelijk? Eventueel tegen betaling?

Spring naar oplossing
69 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Er komt inderdaad nog een update voor de 2019 modellen 👍

rsz-846676
0 Likes
vdtch7
First Poster
Opties

Bedankt! 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Goed weekend! ☀

rsz-846676
0 Likes
vdtch7
First Poster
Opties

Dankjewel, jij ook een goed weekend! 😁

0 Likes
gerbenroos
Apprentice
Opties

Dit is toch helemaal geen oplossing. Dat de HDMI 2.1 op poort 4 komt is leuk maar vooralsnog hebben wij daar 0 aan, aangezien er nog geen update is en dus poort 4 nog helemaal niet werkt als HDMI 2.1. Er was beloofd dat deze in kwartaal 1 van dit jaar komt nadat wij al maanden aan het wachten zijn. Een hele wilde gok nav mijn ervaring met Samsung is dat er helemaal geen update deze maand komt aangezien dan het 1ste kwartaal voorbij is. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@gerbenroos, Er komt een update in het voorjaar van 2021. Ik verwacht dat het niet lang meer zal duren 👍

rsz-846676
0 Likes
gerbenroos
Apprentice
Opties

Hi Bruce,

Het is inmiddels Juni, nog steeds geen update, nog steeds geen mogelijkheid om de PS5 op een fatsoenlijk beeld te kunnen spelen. Een tv van 900 euro geeft nog beter beeld dan deze op het moment.

Komt er nog een vergoeding aan voor de mensen die al maandenlang aan het wachten zijn?

Mvg

0 Likes
berendbotje
First Poster
Opties

Eens! Maar je gaat er toch niet vanuit dat 1 community medewerkertje dit voor je gaat kunnen oplossen toch? Samsung is zo'n groot bedrijf met HQ in Zuid-Korea. Een medewerker voor klantenservice in Nederland, waarschijnlijk niet eens HQ in Nederland gaat echt niet zulke informatie van de ontwikkelaars hogerop krijgen. Gewoon TV verkopen en toestel halen met HDMI 2.1, of OLED, of wachten totdat Samsung eindelijk met OLED komt in 2022 😂

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Jullie kunnen telefonisch een reparatieverzoek indienen. Een van onze monteurs kan dan handmatig de HDMI driver software updaten.

Deze firmware is nog niet online beschikbaar, vandaar dat er een monteur aan te pas moet komen. Dit is natuurlijk geheel kosteloos 👍

rsz-846676
0 Likes
MaikelJL
Explorer
Opties
Sorry, maar waar is deze firmware update nu precies voor nodig?
0 Likes