op 28-05-2025 10:32 PM
goeie avond misschien dat iemand hier een oplossing weet... ik heb dus de qe65q95talxxn 65 inch tv met een one connect box.. en heb een Denon avr-x1700h versterker er aan hangen en onder tussen heb hem al wat jaartjes en heb pas ontdekt dat de tv dus ook 120 Hz beetje stom haha maar dacht altijd dat ie dat niet had omdat het nooit tussen stond.. dus heb de tv via de Denon lopen en me pc en de rest zit allemaal in de Denon en zo doende heb ik altijd alles gebruikt.. maar met films kijken had ik altijd een lichte hapering in het beeld en naar heel wat gezoek ben ik er achter gekomen dat ie op de 4k 60 hz de problemen geeft.. als ik de pc dan na 120 Hz zet dan gaat me beeld naar 1920x 1080 ma wel op 120hz maar dan was me beeld wel vloeiend... dus toen kreeg ik een nieuw avontuur om uit te zoeken hoe ik de resolutie hoger kon krijgen... maar wat ik ook deed kreeg ik niet voor elkaar... en toen kwam ik een stukje hier tegen volgens mij op deze site dat dus van de 4 HDMI poorten op de one connect box maar 1 poort dus poort 4 wel alles aan kan dus dat geprobeerd en ***** het werkte alles vloeiend op 3840 x 2160 en op 120hz dus ook even de ps5 en de Xbox via die poort gedaan en ***** kon hem op 120hz zetten ***** wat mooi allemaal alleen nu komt het vervelende nu heb ik dus geen arc meer omdat de hdmi uit poort 3 naar poort 4 is verhuist... dus is daar een oplossing voor dat ik het toch via de ARC (HDMI poort 3) kan laten lopen via de Denon en toch de 120hz kan behouden... want nu werkt het allemaal zo omslachtig is er misschien een hack of een update of een nieuwere connect box voor mij beschikbaar zodat alles gewoon werkt op poort 3 ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest al vast bedankt groetjes sjef