Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

One connect box hdmi

(Onderwerp aangemaakt op: 13-03-2020 01:05 AM)
8029 Weergaven
EB44
Apprentice
Opties

Momenteel ben ik me aan het oriënteren op een qled uit 2019, Q85 of de Q90. Op de site van Samsung zelf zie ik staan dat het een HDMI 2.0 aansluiting heeft. Op verschillende sites lees ik dat het gaat om een 2.0b aansluiting en niet om een 2.1. 2.0b zou voor de toekomst volstaan voor 4K/60fps (ps5). Zit deze verbinding standaard op de one connect box of moet deze omgewisseld worden?

is het omwisselen met de genoemde modellen mogelijk? Eventueel tegen betaling?

Spring naar oplossing
69 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

De 2019 modellen krijgen een update zodat eARC wordt ondersteund. Stond gepland voor midden juli, maar is blijkbaar wat uitgelopen.

Ik heb nog geen andere datum vernomen en zodra dat het geval is, laat ik het jullie weten.

rsz-846676
NRV
Student
Opties

Hallo

0 Likes
MaikelJL
Explorer
Opties
Hi
0 Likes
120hz4k
Explorer
Opties

Het is werkelijk ongelooflijk, hoe kan het zijn dat een tv van 6500 euro géén upgrade krijgt naar hdmi 2.1. We hebben het hier over een high end toestel. Waarom krijgt de 900 series wel deze upgrade? Ik voel me enorm in de steek gelaten door Samsung. Eerder is mij verteld dat er een upgrade uitkomt later werd dat alleen de 900 series en nu zit ik dus met een toestel die de laatste specificaties niet ondersteund. Ik verwacht dat dit opgelost wordt door jullie. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @120hz4k, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt.

Wat is het typenummer van jouw TV? 

Wanneer jouw TV in aanmerking komt voor een upgrade zal je deze ook zeker wel krijgen.

Komt jouw TV niet in aanmerking hiervoor dan kunnen we dit ook niet wijzigen voor je.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
silahsor
Explorer
Opties

Hier nog eentje, dit is gewoon de consument links laten en proberen zo dat je nieuwe tv moet kopen om volledig 120fps te kunnen benutten bij ps5 of xbox. Dit is belazer praktijk van samsung die dit meerdere malen doet en niemand op zijn vingers tikt .

Ik heb model 2018 ue55q8fn met 120hz.

https://www.displaydb.com/tv/samsung-qe55q8fn

Maar die krijgen ook geen hdmi 2.1 one connect box. Dit is de laatste keer dat ik een samsung tv koop. Heb het al opmarktplaats gezet weg met de rotzooi

Edwin1973
Pioneer
Opties

Hoi Maikel,

Had jij al vernomen welke van de poorten hdmi 2.1 is?

Ik heb de  Samsung QLED 4K 75Q95T (2020) En heb een PS5 en wil wel optimaal kunnen gamen.

Ik hoor graag van je 

MaikelJL
Explorer
Opties
Poort 4.

Er schijnt nog wel een update te moeten komen voor de ps5 zodat ALLM en vrr beschikbaar worden.
Vanaf dan zal de tv ook automatisch de Game modus aanzetten.

Veel game plezier!

Als je Facebook hebt is de pagina " Samsung QLED owners" een aanrader
0 Likes
Edwin1973
Pioneer
Opties

Top net even gekeken en daar staat inderdaad bij dat het ook een Game poort is. Nu maar eens kijken of ik ff een goedspel kan vinden. 

0 Likes
gerbenroos
Apprentice
Opties

Iemand al contact opgenomen met het programma “opgelicht” of een ander programma?

0 Likes